HR szoftver felhőből
Sikeresen vizsgázott a NEXON új hoszting szolgáltatása
Felhő alapú hoszting szolgáltatásként is elérhetők a NEXON HR megoldásai. Az 50 milliós beruházással létrehozott szolgáltatás már bizonyította stabilitását; 2010 januárjában 20.000 munkavállaló nyilatkozott a NEXON felhőben cafeteriakerete felhasználásáról.
Licencvásárlás helyett havidíj, szerver helyett vékonykliens, sérülékeny belső rendszer helyett biztonságos kapcsolat egy professzionális szolgáltató rendszeréhez – ezeket az előnyöket kínálja a felhő alapú szolgáltatás. A hoszting egyre több területen terjed, hiszen a vállalatok így elkerülhetik a magas beruházási költségeket, mivel az adatok a szolgáltató szerverein tárolódnak.
„A NEXON 1994 óta nyújt outsourcing szolgáltatást, így jelentős üzleti és technológiai tapasztalattal rendelkezünk a kihelyezett HR szolgáltatások gördülékeny és problémamentes lebonyolítása terén. Tavaly újabb mérföldkőhöz érkeztünk, 50 millió forintos beruházással létrehoztunk egy korszerű virtualizált szerverkörnyezetet, melyben a NEXON teljes humáninformatikai portfóliója felhő alapú hoszting szolgáltatásként érhető el” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója. A NEXON felhő alapú szolgáltatása már bizonyított, hiszen januárban 20 000 magyar munkavállaló nyilatkozott segítségével a cafeteriakerete felhasználásáról.
Biztonság a felhőben
A NEXON az outsourcing üzletág tapasztalatait felhasználva a felhő alapú szolgáltatásnál is szigorú informatikai és humánpolitikai szabályok betartásával gondoskodik az adatok védelméről. „Speciális előírásaink az ISO 27001-es tanúsítványnak is megfelelnek. Többféle fizikai és logikai eljárást alkalmazunk, a vírusvédelem mellett például titkosítással garantáljuk az adatok sértetlenségét. Az adatátviteli és mentési eljárás biztonságára is kiemelt figyelmet fordítunk” – mondta Kudich Zsolt, a NEXON informatikai igazgatója.
Mivel a NEXON teljes portfóliója elérhető felhő alapú szolgáltatásként, a vállalat nem csak a cafeteria adminisztrációjára, hanem a HR minden területére kínál megoldást. A nexONHRM integrált rendszer ugyanakkor több modulból áll, így akár részletekben is igénybe vehető és testre szabható. „Amennyiben egy vállalat mindenképpen házon belül szeretné tartani az adatokat, vagy speciális igényei vannak, továbbra is szoftvereinek megvásárlását ajánljuk. Ha pedig a cég az alaptevékenységére akar koncentrálni, és nem kíván nagyobb erőforrást fordítani a HR területére, a NEXON outsourcing szolgáltatása jelentheti az optimális megoldást” – tette hozzá Ocskay Szilárd.
A különböző konstrukciók összehasonlítása:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- A világ legnagyobb álláskeresőjének alkalmazása a világ legnagyobb közösségi oldalán
- Boldog munkavállalók és az üzleti siker
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innováció, amely hajtja a magyar gépipart – A Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményei
A Magyar Ipari Célgép Nagydíj ismét bebizonyította: a magyar mérnöki tudás nemcsak lépést tart a nemzetközi trendekkel, hanem képes azokat formálni is. Az idei versenyre 116 pályamunka érkezett, amelyek közül a legkiválóbbakat nyolc kategóriában díjazták. A zsűri további három különdíjat is kiosztott. Az ünnepélyes díjátadóra a Millennium Házában megrendezett Gépész Szalon keretében, több mint 350 iparági szakember részvételével került sor.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.
A Process Solutions új HR igazgatóval erősíti felsővezetését
A Process Solutions (PS), Magyarország vezető könyvelési szolgáltatója örömmel üdvözli Nagy Diát a vállalat felsővezetésében, aki HR igazgatóként csatlakozott a csapathoz. Több mint tízéves szakmai tapasztalata, valamint a PwC-nél és a Generali-nál betöltött vezetői szerepei révén Dia meghatározó szerepet vállal abban, hogy a PS emberi erőforrás menedzsmentje új szintre lépjen. Küldetése, hogy a HR stratégiai szereplőként támogassa az üzleti növekedést, miközben tovább erősíti a vállalat emberközpontú kultúráját.