Kiszervezéssel csökkentette költségeit a Linde

A Linde Gáz Magyarországnál az elmúlt évek töretlen fejlődése és a folyamatos terjeszkedés természetszerűen vonta maga után a nem alaptevékenységhez kapcsolódó feladatok fejlesztését is. Az SAP HR moduljának bevezetése után egyre sürgetőbbé vált, hogy a bérügyvitel és a munkaidő-nyilvántartás komplett szolgáltatásként jelenjen meg a vállalatnál, mivel a korábban használt rendszer az SAP-val nem volt szinkronizálható. „A NEXON kiválasztásában döntő szerepet játszott az interfészek területén szerzett tapasztalata, a közelben lévő regionális iroda és az előnyös árajánlat mellé társuló kitűnő referenciák” – összegezte a döntés okait Gazdag András, a Linde humánerőforrás vezetője. A projekt nagyságát mutatja, hogy a 2009-ben 35 milliárdos forgalmat bonyolító vállalat öt telephelyén összesen 550 alkalmazottat foglalkoztat.
A számok nem hazudnak
A nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetése során a vállalat az addigi száz százalékban papír alapú dokumentációját cserélte egy meglehetősen szigorú keretek közé szorított regisztrációs rendszerre. A döntést az eredmények is igazolják, hiszen az egységes beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetését követően a túlóraköltségekben azonnali és egyértelmű csökkenés jelentkezett.
A nexONSOURCE outsourcing szolgáltatás bevezetése a Linde számára azt jelentette, hogy a bérügyviteli folyamatokkal kapcsolatos adminisztrációból csupán a munkaidőadatok exportálása, valamint a megkapott utalási fájlokkal történő munka maradt házon belül, a köztes folyamatot – a dolgozók teljes körű bérszámfejtését - a NEXON végzi. Ezért is volt meghatározó a döntés során, hogy a NEXON a szerződésben teljes mértékig felelősséget és garanciát vállal a cég bérügyviteli folyamataiért. A kiszervezésnek köszönhetően a Lindénél a bérügyvitellel kapcsolatos feladatok ellátása mind a költségek, mind az idő szempontjából hatékonyabbá vált.
„Úgy gondolom, a projektet minden oldalról sikeresnek értékelhetjük. Mind szakmailag, mind költségoldalról teljes mértékben azt kaptuk a NEXON-tól, amit vártunk” – értékelte az együttműködést Gazdag András.
Kapcsolódó cikkek
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Összehangolt üzleti és IT funkciókra van szükség a növekedéshez
- A legnagyobb magyar munkaerő-kölcsönző a NEXON-t választotta
- Legfontosabb tudnivalók a munkaidőkerethez kapcsolódó előírásokról
- Esély a pályakezdőknek - gyakornoki program a NEXON-nál
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- Az átlátható szervezet
- Új igazgatók a NEXON-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Real Madrid az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós bevételt
A Deloitte Football Money League 2025-ös jelentése rávilágít arra, hogy a legnagyobb futballklubok a 2023/24-es szezonban jelentős bevételnövekedést értek el, és a Real Madrid lett az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A csapatok pénzügyi sikerét a pályán elért eredményeik, stadionfejlesztések és a jól megtervezett kereskedelmi stratégiák tették lehetővé. A Premier League csapatai továbbra is az élvonalban szerepelnek a bevételi rangsorban, míg a női futball is kiemelkedő növekedést mutat, jelezve a sportág egyre nagyobb népszerűségét és piaci értékét.
Megalakult a Kyndryl Institute
A mai gyorsan fejlődő digitális gazdaságban a vezetők egyre komplexebb kihívásokkal szembesülnek, miközben a technológia folyamatosan változik. A The Kyndryl Institute célja, hogy változatos nézőpontokkal és cselekvésre ösztönző meglátásokkal támogassa a felsővezetőket a legfontosabb aktuális kérdésekben, mint például a mesterséges intelligencia hatásai, szabályozások, kibervédelem, IT-modernizáció és más kulcsfontosságú témák. Az iparági vezetők, start-up közösségek, civil társadalom és akadémiai szakértők bevonásával a The Kyndryl Institute azon dolgozik, hogy segítse a stratégiai döntéshozatalt és ösztönözze az innovációt világszerte.
Ismét a K&H lett Magyarország legjobb digitális bankja
A K&H Bank 2022 óta immár harmadik alkalommal nyerte el a "Magyarország legjobb digitális bankja" díjat, melyet a rangos brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review ítélt oda. Az indoklásban a szaklap a bank digitális innováció iránti elkötelezettségét és ügyfélközpontú banki megoldásait emeli ki. A K&H Csoport korábban kétszer is elnyerte a Euromoney „Legjobb digitális bank” címét, és a Mastercardtól is megkapta ezt az elismerést.
Hibrid mozdonyok a fenntartható vasút szolgálatában
A svájci központú Müller Technologie az ABB vontatási berendezéseit alkalmazza a régi dízelmozdonyok hibrid és felsővezetékes üzemmódra történő átalakítására. Az ABB technológiájának köszönhetően a mozdonyok három különböző hajtásmódot kínálnak, amely nagyobb rugalmasságot és hosszabb élettartamot biztosít, hogy megfeleljenek a környezetvédelmi előírásoknak. A nulla károsanyag-kibocsátású üzemmód különösen előnyös lesz munkaterületeken és alagutakban.
15 év Budapest szolgálatában: Díjat nyert a We Love Budapest csapata
A We Love Budapest szerkesztősége a Csengery Antal-díjat kapta Budapest sokszínűségének, kulturális életének, gasztronómiájának és rejtett értékeinek független és hiteles bemutatásáért, valamint a példaértékű lokálpatriotizmusáért.