Interaktív videókapcsolat köti össze a vébé szurkolóit a csapatokkal, játékosokkal és edzőkkel
Az ESPN a szélessávú hálózatra támaszkodva átalakítja a sporttelevíziós szolgáltatások világát azzal, hogy több friss és újszerű tartalmat és jobb hozzáférést biztosít a szurkolóknak a játékosokról és edzőkről készült egyedi videoanyagok, a „kulisszák mögött” készült tudósítások révén.
A hagyományos távinterjúk költségeihez képest komoly megtakarítást ér el az ESPN azzal, hogy a Cisco TelePresence technológiáját használja exkluzív tudósítások készítéséhez. A fokvárosi és Port Elizabeth-i helyszínek több száz kilométerre vannak a johannesburgi nemzetközi közvetítő központtól. A Cisco technológiájának felhasználásával az ESPN állandó hozzáférésű virtuális stúdiót hoz létre, így közvetítőkocsikat sem kell küldenie a távoli stadionokhoz.
Az egyetlen gombnyomással létrehozható TelePresence kapcsolat alkalmazásával az ESPN interjúkat készít majd az eseményre ellátogató külföldi politikusokkal és más neves személyiségekkel, és a szurkolók is elmondhatják véleményüket a meccsekről. A TelePresence segítségével rögzített interjúkat a futballrajongók az egész világon megtekinthetik majd az ESPN labdarúgással foglalkozó weboldalain.
A labdarúg- vébére a Deutsche Telekom, a Cisco és a Deutscher Fußball-Bund (DFB – Német Labdarúgó-szövetség) is tovább bővítették együttműködésüket. A két technológiai vállalat most a német labdarúgó-válogatott dél-afrikai főhadiszállását látta el Cisco TelePresence rendszerrel. Így a DFB vezetőségének Dél-Afrikában és Németországban tartózkodó tagjai a legkiválóbb kép- és hangminőségben kommunikálhatnak egymással. A technológia tenger alatti üvegszálas kábeleken hozza létre a kapcsolatot, és légvonalban 8000 kilométeres távolságot hidal át.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco: 18-szorosára nő öt év alatt a mobil adatforgalom
- Cisco: drasztikus mértékben csökkent a spamek száma
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Megjelent a Sony Ericsson XPERIA active Billabong Edition
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Euro 2012 számológépek a Canon-tól
- Élő fogadás bwin-nel androidos telefonokról és iPhone-okról
- Sportklub a T-Home-nál
- FIFA 12: kezdőrúgás kizárólag az Xperia PLAY okostelefonon
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége
A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.