2011-től mindenhová elér a Telekom videokonferencia szolgáltatása
Globális videokonferencia megoldássá válik a Magyar Telekom Telepresence szolgáltatása, amely eddig döntően a Magyar Telekom és Deutsche Telekom telephelyek közötti kommunikációt szolgálta. A vállalat együttműködési szerződést kötött a TATA Communications-szel, amelynek nemzetközi hálózata révén a hazai cégek 2010. második felétől akár kontinenseket átívelő Telepresence kapcsolatokat is tudnak majd létesíteni. A szolgáltatás igénybevételéhez a Magyar Telekom Innovációs központjában kell majd időpontot foglalniuk.
A videokonferencia-megoldások következő generációjának is tartott technológia térhatású, naturális hanggal, folyamatos, nagyfelbontású és életnagyságú képpel látja el a felhasználókat, akik tökéletesen láthatják egymás gesztusait, és felvehetik egymással a szemkontaktust is. Ráadásul a működéséhez nem kell kivételes infrastruktúrát kiépíteni. Az egy kijelzős rendszer az 5 Mbit/s sebességű hálózaton tökéletesen üzemel és a használatához az alapvető számítógép kezelői ismeretek maximálisan elegendőek. A hívás lebonyolítása nagyjából akkora felkészültséget kíván meg a felhasználóktól, mint egy telefonbeszélgetésé. kifinomult technikai paramétereken túl a Telepresence legfőbb előnye az, hogy használatával a vállalatok felbecsülhetetlen értékű időt és energiát takaríthatnak meg. A Magyar Telekomnak például pár hónap alatt, a szolgáltatás saját vállalaton belüli elindításával, az utazáshoz kapcsolódó költségekből 35%-ot sikerült megtakarítania.
2010. júliusától a Magyar Telekom Telepresence szolgáltatása nemzetközi szinten is nyilvánosan elérhetővé válik. A vállalat együttműködési szerződést kötött a TATA Communications-szel, amelynek globális hálózata révén a hazai cégek a világ számos pontjával Telepresence kapcsolatokat tudnak majd létesíteni. A szolgáltatást bármely közép – és nagyvállalat igénybe veheti. Ehhez az időpontot a Magyar Telekom Innovációs központján keresztül tudnak majd maguknak foglalni. A virtuális találkozó megszervezése 3 munkanapot vesz igénybe.
"A Telepresence olyan zöld technológia, amely alapvetően formálhatja át az eddigi vállalati gondolkodást, miközben nagyságrendekkel javíthatja a hatékonysági mutatókat.” – hangsúlyozta Papp István, a T-Systems vezetője. Már folyik a nyilvános Telepresence szolgáltatás 2010. végéig tartó tesztelési időszaka, amelyhez a hazai közép – és nagyvállalatok még most is csatlakozhatnak. Ez a videokonferencia rendszer 2011-től fog élesben működni.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- Új csoportos videóhívás szolgáltatás a Skype-tól
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Feltölthetjük-e a céges partin főnökünkről készült fotót egy közösségi oldalra?
- Petíció T-Home, Beszélgessünk! Fórumért
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI-orientált 2024 után további AI fejlesztések az SAP-nál
Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.
Partnerség a fenntartható töltési megoldásokért
Az elektromobilitás terjedésének elősegítése érdekében együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és a The Mobility House Solutions. A cél, hogy minél több, tömegközlekedési és logisztikai járműflotta számára biztosítsanak intelligens és fenntartható töltési megoldást, támogatva ezzel a globális dekarbonizációs törekvéseket is.
A Bluebird új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését
A Bluebird International örömmel jelenti be, hogy John McGinty 2025 januárjától az USA szenior sales igazgatójaként csatlakozik a vállalathoz. Ez a lépés a Bluebird nemzetközi terjeszkedésének újabb fontos állomása, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója irányít.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.