Beért a Sun felvásárlás: erős negyedévet zárt az Oracle
Az Oracle Corporation bejelentette 2010-es pénzügyi évének negyedik negyedéves, valamint teljes évre vonatkozó eredményeit. A 2010-es pénzügyi év negyedik negyedévében a GAAP szerinti teljes árbevétel 39%-kal 9,5 milliárd dollárra, míg a nem GAAP szerinti teljes árbevétel 40%-kal 9,6 milliárd dollárra nőtt az előző év azonos időszakához képest. Az új szoftverlicencekből származó árbevétel GAAP szerint 14%-kal nőtt és így 3,1 milliárd dollárt tett ki. A GAAP szerinti működési eredmény 14%-kal 3,3 milliárd dollárra nőtt, a működési nyereséghányad 35% volt. Nem GAAP szerint a működési eredmény 26%-ot növekedett 4,4 milliárd dollárra, a működési nyereséghányad 46% volt.
A 2010-es pénzügyi év egészére nézve a GAAP szerinti teljes árbevétel 15%-kal nőtt és elérte a 26,8 milliárd dollárt, míg a nem GAAP szerinti teljes árbevétel 15%-kal 27 milliárd dollárra nőtt.
Az Oracle elnöke, Safra Catz kiemelte: „Becsléseink szerint a Sun több mint 400 millió dollárral járult hozzá a negyedik negyedéves nem GAAP szerinti működési eredményünkhöz. Ehhez képest a Sun a tavaly júniusban végződő negyedévében – még független cégként - veszteséget termelt. Most hogy a Sun nyereséges minden bizonnyal el fogjuk érni, vagy túl is szárnyaljuk azt a célkitűzésünket, hogy a Sun a 2011-es pénzügyi évben 1,5 milliárd dollárral, 2012-ben 2 milliárd dollárral járuljon hozzá a nem GAAP szerinti működési eredményünkhöz.”
Kapcsolódó cikkek
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- Lendületben az Oracle
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- Az EU figyelmezteti az Oracle-t a Sun felvásárlása miatt
- Amerikában jóváhagyták az Oracle-Sun egyesülést
- A Sun részvényesei megszavazták az Oracle felvásárlást
- 1000 főt épít le az Oracle Európában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FirstPak az ABB-vel együttműködésben javítja fenntarthatóságát
Az elviteles készételekre szakosodott vendéglátóipari szegmens gyors növekedése miatt keletkező műanyaghulladék problémája mind Kínában, mind világszerte sürgősen szükségessé teszi az egyszer használatos műanyag felhasználásának csökkentését a szén-dioxid-csúcs és a karbonsemlegességi célok elérése, valamint a fenntartható fejlődés felgyorsítása érdekében. Kínában a problémát olyan szabályozás bevezetésével tervezik kezelni, amely 2025-re betiltja az egyszer használatos műanyag használatát.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.