Az LCD tévék gyártására helyezi át a hangsúlyt a Panasonic
A Panasonic megszerezte a Hitachi-val fenntartott LCD-panel gyártó közös vállalkozás feletti ellenőrző többséget, ezzel a cég a nagyméretű LCD panelek gyártására helyezi át a hangsúly a plazma tévék gyártásáról.
A több lépcsőben végrehajtott részesedésnövelés eredményeként a Panasonic 92 százalékos tulajdonrészre tett szert. A Panasonic és a Hitachi nem közölte a tranzakció pénzügyi részleteit. Az utóbbi időkben a plazma tévék kereslete jelentős mértékben visszaesett az LCD tévék javára, amelyek mintegy 90 százalékát adják a teljes laptévé forgalomnak. a DisplaySearch piackutató vállalat adatai szerint a laptévék világpiacát az LCD tévékre összpontosító Samsung Electronics, az LG Electronics Inc. és a Sony Corp. Uralja együttesen, több mint 40 százalékos részesedéssel. A Panasonic a negyedik helyet foglalja el 7,7 százalékos piaci részesedéssel, a Sharp pedig 5,5 százalékos részesedéssel a hatodik helyen áll.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Öt EISA trófeával gazdagabb a Panasonic
- Skype a Panasonic tévéken
- Újdonságok a Panasonic-napon
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Ma debütál az első 3D TV
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- Veszélyesek a gyerekekre a lapos TV-k
- Beépített Blu-ray felvevős tv-ket mutatott be a Mitsubishi
- Jön a tízezer forintos Panasonic TV
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
6 kreatív tipp a tavaszi fotók tökéletesítéséhez
A tavasz a megújulás időszaka, amikor a természet újjászületik, a fények szelídebbek lesznek, és minden tele van élettel. Ha szeretnéd egyedi módon megörökíteni ezt a gyönyörű évszakot, íme néhány fotózási tipp, amelyeket a HONOR neked válogatott össze:
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
Mobiltelefonok második élete: A Magyar Telekom újrahasznosítási megoldásai
A Magyar Telekom kutatása szerint a magyar háztartásokban átlagosan 1,7 darab, összesen mintegy 2,7 millió használaton kívüli mobiltelefon található, amelyek leginkább a fiókok mélyén rejtőznek. Az aktívan használt mobilkészülékek átlagos kora 2,8 év, és ezek 11%-a már korábban használt vagy felújított állapotban került jelenlegi tulajdonosaikhoz. A Recommerce, egy mobiltelefonok körforgását támogató európai cég adatai szerint a magyarok 41%-a nyitott arra, hogy megbízható forrásból származó felújított készüléket vásároljon. A Telekom a körforgásos gazdaság elveit követve lehetőséget biztosít arra, hogy a régi, használhatatlan készülékeket újrahasznosítás céljából leadják, a működőképeseket értékesítsék, illetve felújított készülékeket vásároljanak.