Ericsson: befejeződött az LG-Nortel Nortel üzletrészének felvásárlása
„A felvásárlás befejezése jelentősen megerősíti és bővíti pozícióinkat Koreában és mutatja a piac iránti elkötelezettségünket” – mondta Mats H. Olsson, az Ericsson kínai és északkelet-ázsiai leányvállalatának elnöke. „Az LG-Nortel alkalmazottak szaktudása és tapasztalata kulcsfontosságú lesz abban, hogy továbbra is vezető technológiát és szolgáltatásokat kínáljunk megrendelőinknek.” Olsson hangsúlyozta a koreai piac fontosságát, mivel ez egyike a világ tíz legnagyobb távközlési piacának, és az új szolgáltatások iránti fejlett végfelhasználói kereslet jellemzi.
A vegyes vállalat 2005-ben jött létre, létrejöttéhez az LG Electronics a távközlési rendszerek üzletágával, a Nortel pedig koreai forgalmazási üzletágával járult hozzá. A vegyesvállalat fő feladata olyan nagyszabású távközlési rendszerek fejlesztése és értékesítése, mint például a WCDMA, CDMA és az LTE a koreai távközlési szolgáltatók számára, valamint vállalati termékek és szolgáltatások fejlesztése és értékesítése. 2009-ben az LG-Nortel körülbelül 650 millió dollár árbevételt ért el és 1 300 alkalmazottja volt. A vegyesvállalat fontos szerződésekkel rendelkezik olyan koreai hálózatüzemeltetőkkel, mint például a KT, az LG Telecom és az SK Telecom.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- Csökkent az Ericsson árbevétele és nyeresége
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Ericsson: új márkastratégiához új ember
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- A Sony kivásárolná az Ericssont a mobilcégből
- Ericsson: idei hazai cél a 2008-as eredmények és létszám megtartása
- Megszületett az ST-Ericsson
- Csődöt jelentett a Nortel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.