Virágokkal a termelékenységért
A 11 ország kkv-dolgozóira kiterjedő felmérésből kiderült, hogy az irodai növények és virágok a válaszadók 55 százalékánál fokozzák az egyéni produktivitást, míg az iroda elhelyezkedése, valamint az üzletek és éttermek közelsége csak a munkatársak 38 ill. 34 százalékánál ér el ilyen hatást.
A HP „LaserJet Pays You Back" (A LaserJet megtérül) kampányának keretében végzett másik vizsgálat azokra – a gyakran észrevétlen – értékekre világít rá, amelyekkel a HP LaserJet nyomtatók az elmúlt 25 évben gazdagították a világ kis- és középvállalatait.
A felmérés szerint leginkább a vezetők azok, akiknél megtérülnek a hagyományosan munkakiesésnek tartott tevékenységek: a vezetők 74 százaléka hozzáadott értéket „nyer ki” például a reggeli kávészünetből, 66 százalékuk pedig a kollégákkal való közös ebédből – míg a nem vezető beosztásúaknál 64 ill. 40 százalék ez a két arány.
Az eredmények szoros összefüggést mutattak a kollégákkal folytatott kapcsolatépítés lehetősége és a munkahelyi hatékonyság között. Összességében véve a válaszadók úgy nyilatkoztak, hogy a kollégák társaságában elköltött ebéd háromszor olyan eredményes (60%) a munkavégzés hatékonysága szempontjából, mint az egyedüli étkezés (20%). Hasonló megállapításokra jutott a felmérés a munkaidő utáni közös programokkal kapcsolatban.
Kapcsolódó cikkek
- Első HP 27 hüvelykes minden egyben munkaállomás
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- A rugalmas munkavégzés összefügg a termelékenységgel
- HP ENVY 14 Spectre Ultrabook törésálló üvegházban
- HP-bejelentések a CES előtt
- Az átlagbér háromszorosát is megkereshetjük a magyar elektronikai ágazatban
- Biztonsági intelligencia megoldások a szabályszegések megfékezésére
- Új irányzatok és nyomtatócsaládok a HP-tól
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.
Aumovio: Új mérföldkő a Continental autóipari üzletágában
A Continental Automotive üzletága – amely Aumovio néven önálló vállalattá alakul – újabb stratégiai lépést tett a fenntartható működés és hosszú távú siker irányába: megalapította az Advanced Electronics & Semiconductor Solutions (AESS) fejlesztőszervezetet. Az AESS célja, hogy házon belül tervezzen és teszteljen autóipari félvezetőket, kifejezetten a Continental saját igényeire szabva. A gyártást a vállalat stratégiai partnere, a GlobalFoundries (GF) végzi.
Így teljesítettek az AutoWallis üzletágai 2025 első felében
Az AutoWallis Csoport járműértékesítése 3,4 százalékkal nőtt 2025 első felében, elsősorban a korábban lezárt cseh akvizícióknak köszönhetően. A használtautó-eladások és a szervizórák száma továbbra is jelentősen, több mint 50 százalékkal bővült, emellett a rövid távú autókölcsönzés iránti kereslet is növekedett.
AI-ből jeles: magyar szoftvercég tarol Amerikában
Sikeres első üzleti évet tudhat maga mögött a Bobcats Coding: a 2023-ban Fazekas Barbara, Kökény Tamás és Varga-Baráth Barbara által alapított magyar szoftverfejlesztő cég 2024-ben 464,5 millió forintos árbevételt ért el. A vállalkozás mesterséges intelligenciára épülő digitális termékfejlesztési projekteket valósít meg, és már a kezdetektől a nemzetközi piacot célozza.
Mollie belép Magyarországra – Forradalmasítja a fizetési szolgáltatásokat
A Mollie, Európa egyik leggyorsabban növekvő pénzügyi technológiai vállalata, hivatalosan is belépett a magyar piacra. Ez az újabb mérföldkő jól illeszkedik a cég küldetéséhez: céljuk, hogy leegyszerűsítsék a fizetési folyamatokat és a pénzügyi adminisztrációt minden európai vállalkozás számára.