Lemondott a szexuális zaklatással vádolt HP-vezér
A belső vizsgálat megállapította: Hurd nem sértette meg a szexuális zaklatás tilalmára vonatkozó előírásokat, de helytelenül viselkedett. Gloria Allred, az alvállalkozó védőügyvédje közölte, hogy nem volt nemi kapcsolat Hurd és védence között, akinek nevét nem árulta el.
Az ügy egyik ismerője szerint - a befektetők körében költségcsökkentő lépései miatt kedvelt - Hurd több mint két éven keresztül összesen mintegy 20 ezer dollárt számolt el egyedül, vagy testőrével elfogyasztott ebédekről, de valójában a hölggyel elfogyasztott ebédekre, közös utazásokra, szállásra költötte az összeget.
A HP a befektetők megnyugtatására közzétette egész évre vonatkozó profitelőrejelzését, amelyben az egyszeri tételeket leszámolva 4,49 dollárról 4,51 dollárra növelte az egy részvényre jutó várható nyereséget. Az elemzők 4,49 dollárra számítottak. A befektetőket azonban annyira megdöbbentették a történtek, hogy a HP részvényeinek árfolyama a New York-i értéktőzsdén a pénteki esti 46,30 dolláros záróárfolyamról a hivatalos zárást követő elektronikus kereskedésben 41,50 dollárra esett.
Kapcsolódó cikkek
- Első HP 27 hüvelykes minden egyben munkaállomás
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
- HP ENVY 14 Spectre Ultrabook törésálló üvegházban
- A szolgáltatásokat erősíti a Xerox Magyarország új ügyvezetője
- HP-bejelentések a CES előtt
- Biztonsági intelligencia megoldások a szabályszegések megfékezésére
- Új irányzatok és nyomtatócsaládok a HP-tól
- Nem változtat stratégiáján a romokban lévő HP
- A HP megtartja PC divízióját
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.