Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
A kedden Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott megoldás a telefonáló beszédének elemzésével automatikusan meghatározott kategóriákba sorolja a hívást. A rendszer képes lesz olyan statisztika előállítására is, amely megmutatja az ügyfélszolgálat kihasználtságát és a leggyakoribb kérdéseket. A kategóriáknak köszönhetően hatékonyabban lehet majd a munkát megszervezni, a munkatársakat beosztani, így az ügyfél gyorsabb és pontosabb megoldást kaphat problémájára.
A Montana által vezetett fejlesztést az Európai Unió és a magyar állam összesen 218,4 millió forinttal támogatja. A kutatás-fejlesztés révén a Vodafone először alkalmazhat majd hangfelismerő rendszert call centerében. A projekt teljes bekerülési költsége 336 millió forint. A projekt 2012 első negyedévének végére készül el. A rendszer egyik előnye, hogy lerövidül az ügyfélkiszolgálási idő, illetve a kommunikáció pontosabb lesz.
Beck György, a Vodafone vezérigazgatója elmondta, a kísérleti ügyfélszolgálati rendszer a Vodafone Magyarország 2009-ben felavatott, miskolci székhelyű, európai színvonalú regionális ügyfélszolgálati központjában működik majd. Hozzátette, a hosszabb távú terv az, hogy a Vodafone más országokban is bevezesse majd azt intelligens rendszert.
Az integrált rendszer kutatás-fejlesztési együttműködés keretében valósul meg: a Vodafone és a Montana mellett az innovatív hangbányászati eljárások kutatásában részt vesz a THINKTech Kutatási Központ, a Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetem távközlési és médiainformatikai tanszéke, a Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézete és az Aitia International Informatikai Zrt.
A hat vállalat, illetve intézmény összefogásának eredményeként megvalósuló fejlesztés egyik meghatározó tudományos értéke a magyar hangzó szöveg felismerésének új technikáján alapul. Az első lépcsőfok a beszédfelismerés, míg a második a szövegbányászat. Így elemezhetővé válik az a hatalmas mennyiségű információ, amely az ügyfélszolgálaton felhalmozódik, másfelől a diszpécser munkáját már beszélgetés közben, az ahhoz kapcsolódó információk felkínálásával támogatja a rendszer. A szoftverfejlesztés eredményeképpen a beszédtempó, vagy a kiejtés egyéni vonásaitól függetlenül értelmezhetővé válik a szöveg az intelligens informatikai program számára.
Kapcsolódó cikkek
- Tizenötmillió szilveszteri jókívánság a Vodafone-nál
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- A Vodafone jövő tavaszra befejezi teljes hálózatának megújítását
- Költséghatékony tarifacsomagok vállalkozóknak a Vodafone-tól
- Még vonzóbbak a Blackberry-k a Vodafone-nál
- Különleges Opera Mini a Vodafone-nál - Nem csak okostelefonhoz!
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Samsung GT5690 Galaxy Xcover a Vodafone-nál
- Hatalmas kijelző és egyedi formaterv: új Motorola RAZR a Vodafone-nál
- Ajánlattételi szakaszban van a 900 megahertzes frekvenciasáv árverése
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar üzleti élet Oscarja visszatér
Egy hónap múlva, 2025. május 22-én immár harmincadik alkalommal rendezi meg a Menedzserszövetség az Év Menedzsere Díjátadó Gálát – az üzleti élet egyik legrangosabb társasági eseményét.
Új mobil visszaváltó automaták mutatkoztak be hazai rendezvényeken
Áprilisban két helyszínen is bemutatkozott hazánkban egy új, mobil visszaváltó automata: a 40. jubileumi Telekom Vivicittán és a Hungexpon megrendezett CONSTRUMA 2025 kiállításon. A jövőben ezek az automaták fesztiválokon, tömegrendezvényeken és sporteseményeken segítik majd a PET palackok, fémdobozok és üvegek visszaváltását.
Innováció és élmény a pénzügyek világában – a K&H digitális megoldásai
Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes elgondolkodni azon, hogyan alakítják át a legújabb technológiai fejlesztések a hazai pénzügyi szektort. A K&H Bank digitális újításai nemcsak rangos szakmai díjakat hoznak, hanem valódi, mindennapi segítséget is nyújtanak az ügyfeleknek – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.
Modern tanulási környezet a jövő pedagógusainak
Megújult a Széchenyi István Egyetem győri campusán található Apáczai Csere János Pedagógiai, Humán- és Társadalomtudományi Kar 253-as tanterme, amely mostantól korszerű STEAM-tanteremként szolgálja az oktatást.
ABB: Erős kezdés 2025-ben és folyamatos növekedési kilátások
Morten wierod vezérigazgató: „Az ABB erőteljesen indította a 2025-ös évet. Eredményeink szinte minden soron javulást mutatnak, pénzáramlásunk stabil, és megerősítjük korábban megfogalmazott kilátásainkat az évre vonatkozóan. Ugyanakkor nem hunyhatunk szemet a növekvő geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok felett. Bízunk benne, hogy a portfóliónk aktív menedzselésével és a Robotika üzletág tőzsdére vitelével tovább tudunk értéket teremteni.”