TransIT a BKV-nál
A most lezárult beruházással a TransIT integrált informatikai rendszer bevezetése révén a BKV vezetése naprakész információkhoz jut az üzemeltetéssel, a forgalomirányítással és a gazdálkodással összefüggő minden eseményről, így gyorsan és kis hibaszázalékkal hozhat döntéseket. A TransIT a tömegközlekedési vállalat több mint 1000 munkaállomásán fut, a terminálokon dolgozó kétezer BKV-alkalmazott az SAP-rendszerek, a forgalmi folyamatszoftverek, a menetdíj-bevételi rendszer és az ügyirat-kezelési szoftverek segítségével dolgozik.
A Debis által kidolgozott rendszer integrálja az Uniface-eszközöket, az SAP pénzügyi, számviteli, költségkontrolling-, anyaggazdálkodási, karbantartási és emberierőforrás-moduljait, az iktatásért felelős Kontor és a dokumentumkezelésért felelős PcDocs szoftvert, valamint a munkafolyamatokat követő Staffware rendszert.
A TransIT-tal pontosabb és hatékonyabb menetrendek készülnek: kiszámítható, hol kell sűrűbben járatokat indítani, mennyibe kerül az intézkedés, hogyan illeszkedik a járat a város közlekedési rendszerébe. A megoldás a forgalmi elszámoltatást is felügyeli, regisztrálja az évi 60 millió jegy, illetve bérlet vásárlását. Az egyidejűleg bevezetett elektronikus levelezési rendszer közvetlen kommunikációt tesz lehetővé az utasok és a BKV között.
A több mint 4 milliárdos informatikai beruházás az előzetes kalkulációk szerint 2-3 év alatt térül meg.
Kapcsolódó cikkek
- GPS-es rendszer segít az utasoknak
- Hazai cég fejleszt a Lufthansának
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.