TransIT a BKV-nál

2000. április 19. 19:56
A Debis IT Services Unisoftware Kft. és a BKV Rt. közös sajtótájékoztatót tartott, amelyen Vinkovits László ügyvezető igazgató átadta Aba Botond vezérigazgatónak a tömegközlekedési vállalat megrendelésére készült integrált informatikai rendszert. Aba Botond elmondta, hogy jelenleg Budapest a régió egyetlen olyan nagyvárosa, amelynek tömegközlekedését ilyen, az összetett igényeket kiszolgáló, integrált informatikai rendszer irányítja.
A BKV azzal bízta meg a Debist, hogy olyan informatikai rendszert tervezzen, építsen és helyezzen üzembe, amely megalapozza a vállalat munkafolyamatainak jobb szervezését és ellenőrzését, a működés racionalizálását és a gazdálkodás átláthatóbbá tételét.

A most lezárult beruházással a TransIT integrált informatikai rendszer bevezetése révén a BKV vezetése naprakész információkhoz jut az üzemeltetéssel, a forgalomirányítással és a gazdálkodással összefüggő minden eseményről, így gyorsan és kis hibaszázalékkal hozhat döntéseket. A TransIT a tömegközlekedési vállalat több mint 1000 munkaállomásán fut, a terminálokon dolgozó kétezer BKV-alkalmazott az SAP-rendszerek, a forgalmi folyamatszoftverek, a menetdíj-bevételi rendszer és az ügyirat-kezelési szoftverek segítségével dolgozik.

A Debis által kidolgozott rendszer integrálja az Uniface-eszközöket, az SAP pénzügyi, számviteli, költségkontrolling-, anyaggazdálkodási, karbantartási és emberierőforrás-moduljait, az iktatásért felelős Kontor és a dokumentumkezelésért felelős PcDocs szoftvert, valamint a munkafolyamatokat követő Staffware rendszert.

A TransIT-tal pontosabb és hatékonyabb menetrendek készülnek: kiszámítható, hol kell sűrűbben járatokat indítani, mennyibe kerül az intézkedés, hogyan illeszkedik a járat a város közlekedési rendszerébe. A megoldás a forgalmi elszámoltatást is felügyeli, regisztrálja az évi 60 millió jegy, illetve bérlet vásárlását. Az egyidejűleg bevezetett elektronikus levelezési rendszer közvetlen kommunikációt tesz lehetővé az utasok és a BKV között.

A több mint 4 milliárdos informatikai beruházás az előzetes kalkulációk szerint 2-3 év alatt térül meg.

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije. 

2024. október 6. 13:46

Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?

Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett. 

2024. október 6. 11:58

Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók

A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.

2024. október 6. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37