A játékletöltések megelőzték a fizikai eladásokat Amerikában
A számok azt mutatják, hogy június végéig 11,2 millió teljes játékkópiát töltöttek le az amerikai felhasználók (legálisan) a világhálóról, míg a tényleges üzletek csupán 8,2 millió kópiát forgalmaztak. A legsikeresebb online videójáték-áruház a Valve-é, amely többek között a Half-Life és a Left 4 Dead programokat fejlesztette. A pénzforgalom terén egyelőre továbbra is a hagyományos boltok vezetnek 57 százalékkal, míg az internet a játékeladásokból befolyt pénz 43 százalékát adta a tengerentúlon. A jelenséget az magyarázza, hogy a fizikai forgalmazásban általában a drágább, slágernek számító játékokra koncentrálnak, míg a letöltő-oldalak népszerűségük növelése érdekében szívesen kínálnak olcsóbb, egyszerűbb játékokat is.
Mindezek ellenére a teljes amerikai játékprogram-piac forgalma több mint ötödével esett vissza alig egy év alatt. Ennek fő okai a közösségi oldalakon, illetve az interneten másutt is növekvő számban előforduló ingyenes játéklehetőségek, amelyek népszerűsége csak növekedni fog a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Gameloft játékok már Intel-alapú okostelefonokra és táblagépekre is
- Nagyköveteket keres a Nokia
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Dell Alienware X51 PC játékékosoknak
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Családi társasjáték iPad készüléken
- Anaglif 3D játék Sony PSP-n
- SAP: vecsési gyermekek robotlegókkal
- GameTeve: új videós játékmagazin az interneten
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.