Facebook – Skype szövetség?
Miután felröppentek a hírek, hogy a Facebook saját telefont fejleszt, egyre jobban érezhető a nyomás, miszerint a közösségi oldal rekord számú felhasználója már kezdi kinőni a az eredetileg kitalált kommunikációs lehetőségeket. Nem a Skype és a Facebook egyesüléséről van szó, ám tény, hogy néha hasznos lenne közvetlenebb kontaktusba lépni az internetes kapcsolatainkkal. Ebben segítene a két vállalat közös fejlesztése, melynek keretén belül a Skype következő verziójában integrálnák az SMS-küldést, a hanghívást és a Facebook Connectet. A Facebook ezen szolgáltatásával natív módon, egy jelszóval használhatjuk a Skype megoldásait, és közvetlenebbül elérhetjük partnereinket. A kérdéses, szöveges üzenetek váltását és csevegést is egyszerűbbé tevő változat akár már a néhány héten belül megjelenő 5.0-ás Skype is lehet.
Tény, hogy ez a lépés teljesen logikus lenne mindkét részről, a Facebook 500 millió felhasználója egy kis extra szolgáltatáshoz jutna, a Skype pedig tovább erősítené pozícióját, különösen annak a 124 millió felhasználójának a körében akik legalább egyszer dokumentáltan belépnek a Facebookre, de az összesen 560 millió Skype-os között az ilyen felhasználók száma akár többszörös is lehet.
Kapcsolódó cikkek
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (2. rész)
- Van-e élet a Facebookon kívül? - Amerikában már lázadoznak (1. rész)
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Iskolai osztályok fotói versengenek a Facebookon
- Virtuális véleményünkért a bíróságon felelhetünk
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Betör a Facebook a bankokba
- Az okostelefonok terjedésével csökkenőben az ünnepi sms-forgalom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.