A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét
A GTS-Datanet új neve: GTS Hungary
A GTS Central Europe (“GTS”) leányvállalatai 2010. október 1-jétől egységes nevet és arculatot öltenek. A változásoknak megfelelően a GTS-Datanet, a GTS csoport magyarországi leányvállalata a fenti időponttól kezdve GTS Hungary néven érhető el. A név és vállalati arculat régiós szintű egységesítése jelentős lépés abba az irányba, hogy a GTS csoport Közép-Kelet Európa vezető integrált távközlési megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatójává váljon. A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat beazonosítását a régió különböző országaiban, hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.
A GTS csoport leányvállalatai 2010. október 1-jétől a következő neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing költségvetés hatékonyabb felhasználásához, és ezzel növeli a cégcsoport hatékonyságát.
“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.
A GTS csoport országaiban korábban a standard kék-narancs színű GTS logó különböző verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. A logó narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A sötétkék konzervatív szín, üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP a Joule felturbózásával magasabb sebességre kapcsolja a vállalati AI-forradalmat
Az SAP rendszerei immár a globális kereskedelem 87%-áért felelnek, így a TechEd 2024 konferencián bemutatott innovációk, különösen a generatív AI-t használó Joule asszisztens újításai valódi áttörést hozhatnak az üzleti élet mindennapi gyakorlatában.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.