E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte. A webshopok, webáruházak rohamosan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartoznak a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé.
A SzEK.org őszi konferenciája azt kívánja bemutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett – „Mennyibe kerül egy webáruház?” – azt próbáljuk megválaszolni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk, mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház.
A konferencián előadást tart többek között Dr. Bőgel György, a CEU tanára, Aranyossy Márta és Nemeslaki András, a Corvinus Egyetem oktatói, Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke. Több gyakorló e-kereskedő is megosztja tapasztalatait a hallgatósággal: Sáfrány Katalin a Praktiker, Kónya Krisztián a PetNet.hu és Weiler Péter a Brands.hu képviseletében.
A konferencia kiemelt támogatója a MobilFizetés Szolgáltatás, amely egyedülálló mobil fizetési szolgáltatásokat kínál T-Mobile és Telenor előfizetőknek.
További információk: www.mobilfizetes.hu
Kapcsolódó cikkek
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Négy magyar kiállító készül a barcelonai mobil kongresszusra
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- A Paypal a jövő?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Összefog a régiós IT ökoszisztéma
November 8-án az év legizgalmasabb nemzetközi IT programját szervezik meg Budapesten. A ME.ET. CEE egy egész napos ingyenes networking esemény és unconference több, mint 15 partner szervezésében. A helyszín Puzl CowOrKing, az IT szektor igényeire szabott flexibilis irodatér és közösségvezérelt hub. A szervezők közt van többek között a Startup Hungary, a Credo Ventures, a Launchub, az Óbudai Egyetem, az Interactive Venture és a Viber is. Céljuk összekapcsolni az IT- és startup szereplőket a Közép-Kelet-Európai régióban.
Szintet léphet a CO2-kibocsátás csökkentése a Schneider Electric új megoldásával
Új szintre emelhetik a vállalatok a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében tett erőfeszítéseiket a Schneider Electric új megoldása, a Zeigo Activate Lite segítségével. A szoftver lehetőséget teremt a felhasználók számára a dekarbonizációs célok pontos meghatározására, a kibocsátásuk kiszámítására, valamint arra, hogy kapcsolatba léphessenek olyan szolgáltatókkal, amelyek támogathatják őket mind a megújuló energia használatával, mind a hatékonysággal kapcsolatos céljaik megvalósításában.
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.