Nem forgalmaz több kazettás Walkmant a Sony
A hír egy kicsit abszurd módon meglepő, hiszen a legtöbb laikus valószínűleg úgy gondolja, hogy erre a lépésre már évekkel ezelőtt sor került. Az első hordozható, sztereó fülhallgatós, kazettás magnetofont 1979-ben mutatta be a Sony, és azóta több mint 200 millió Walkmant adott el a cég, a többi gyártóval együtt pedig a forgalmazott „sétálómagnók” mennyisége ennek nyilván többszöröse. A készülék a maga idejében hihetetlen mértékben átalakította a zenehallgatási szokásokat, hiszen korábban leginkább csak otthon a szobában volt erre lehetőség, kivéve persze a zsebrádiókat. A szalagos kazetta, mint médium, szintén nagyrészt a Walkmannek köszönheti népszerűsége felívelését. A lejátszókat a ’90-es években kezdte leváltani a CD-lemezes Discman, ami azonban nem tudta teljesen kiszorítani kazettás elődjét, erre az mp3-lejátszók megjelenéséig várni kellett.
A Sony döntése nem jelenti teljesen a Walkman végét: a cég saját gyártósoráról idén áprilisban kerültek le az utolsó Walkmanek, ám a társaság engedélyével kínai gyártók továbbra is készítenek és forgalmaznak majd Sony Walkmaneket. Amelyekre egészen addig lesz is igény, amíg az internet és vele együtt a letölthető mp3-ak nem jutnak el a világ minden zugába.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Négy új Xperia készülék a Sonytól a CES-en
- Bemutatkozik a Sony első okostelefonja – az Xperia S
- Sony Xperia Nyphon – Ericcson nélkül
- iPhone és iPod dokkolók a Sonytól
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A zenepiac új lehetőségeit keresi a MIDEM
- Az analóg média alkonya - A Sony bezár egy CD gyárat
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.
Limitált szériában készül a Casio méregdrága órája
Új taggal bővült a G-Shock márka ütés- és rázkódásálló karórákat magában foglaló termékcsaládja. „Az újdonság Dzsuroku-Maru: San japán katana előtt tiszteleg, megjelenítve e különleges szamurájkard egyediségét, erejét és szépségét” – jelentette ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere. Ez a különleges időmérő 800 darabos limitált szériában érhető el.
A Samsung még több felhasználónak teszi elérhetővé a viselhető eszközök kínálta legújabb egészségügyi megoldásokat
A One UI 6 Watch hamarosan még több Galaxy Watch eszközön lesz elérhető a legújabb szoftverfrissítésnek köszönhetően*. A november végétől induló frissítés a Galaxy Watch Ultra és a Galaxy Watch7** válogatott funkcióit hozza el a Galaxy Watch korábbi generációira világszerte, beleértve a Galaxy Watch6, Galaxy Watch6 Classic, Galaxy Watch5, Galaxy Watch5 Pro, Galaxy Watch4, Galaxy Watch4 Classic és Galaxy Watch FE készülékeket.
A Sonynál egész novemberben dübörögnek a Black Friday akciók
November 29-én, azaz a hónap utolsó péntekén érkezik el idén a Black Friday, a Sony azonban nemcsak ezen az egy napon, hanem egész novemberben is kiemelkedően kedvezményes árakon teszi elérhetővé a legmenőbb termékeit. A hónap során a szokásosabbnál alacsonyabb áron juthatunk hozzá prémium minőségű tévéhez, hangszóróhoz és fényképezőgéphez, a legújabb LinkBuds fülhallgatók megvásárlása után pedig még pénzvisszatérítést is igényelhetünk.
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.