Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Stratégiai jelentőségű pozícióba nevezett ki három vezetőt a Xerox vállalat. Mostantól alelnöki pozíciót tölt be Mark Costello, szabadalmi- és stratégiai jogtanácsos, Mike Festa, a fúziók és felvásárlások igazgatója és Joe Mancini, az Egyesült Államokban és Kanadában zajló pénzügyi műveletekért felelős vezető.
Az 53 éves Mark Costello általános szabadalmi- és stratégiai jogtanácsos, aki a Xerox vállalat szabadalmi- és védjegy portfóliójának kezeléséért, illetve védelméért felelős. Emellett ő határozza meg a vállalat jogi stratégiáját több területen is, így a Xerox és a Fuji Xerox vegyesvállalati együttműködése kapcsán is. Costello 1985-ben csatlakozott a Xeroxhoz, és éveken át a Xerox kutató-fejlesztő részlegénél dolgozott, mielőtt 2001-ben kinevezték volna szabadalmi jogtanácsosnak.
Az 50 éves Mike Festa a Xerox Fúziós és Felvásárlási osztályának igazgatója, így ő felügyeli a Xerox felvásárlásokkal kapcsolatos beruházásait, értékbecslési elemzéseit, és a vállalat szellemi tulajdonának kezelését. A szakember 19 éve a Xerox alkalmazottja, ahol eddig számos vállalati, üzletcsoporti és operatív pénzügyi pozíciót töltött be. A közelmúltban a Xerox Europe pénzügyi vezetését látta el.
Az 52 éves Joe Mancini a Xerox Észak-Amerikai Pénzügyi Csoportjának vezetője 1989-ben csatlakozott a Xeroxhoz, ahol eddig is számos pénzügyi posztot töltött be. Dolgozott a Xerox Irodai Csoport pénzügyi alelnökeként, és a Vállalati Pénzügyi Elemzés részleg igazgatójaként is. Ugyancsak ő volt a vállalat fúziós és felvásárlási műveleteinek vezérigazgatója, és ennek köszönhetőem végigkísérte az Affiliated Computer Services (ACS) felvásárlását, ami a Xerox eddigi legnagyobb akvizíciójának minősül.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.