Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
A Twitter idén lépett arra az útra, hogy hirdetésekből származó bevételekkel próbáljon meg pénzt csinálni a népszerűségből, nem kis részben egyszerűen azért, mert fedeznie kell hatalmasra nőtt fenntartási költségeit. Első lépésként az ezért fizető cégek bejegyzései jelentek meg kiemelten a blogfolyamban, majd a blogokon belüli keresésekhez kapcsolt tematikusan odaillő reklámokat az üzemeltető. A mostani változtatással elsősorban a már amúgy is kereshető, kiemelt, azaz cégek által szponzorált bejegyzések jelennek majd meg az üzenetek között.
A Twitter üzemeltetői azt remélik, hogy ezáltal még vonzóbbá tehetik magukat az oldalon reklámozni kívánó társaságok szemében. Legalábbis ez áll a hivatalos közleményben, amely kihangsúlyozza, hogy az említett támogatott bejegyzések már eddig is jóval hatékonyabbnak bizonyultak a felhasználók körében, mint másutt a hagyományos reklámok.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
- Az internet megerősödve fog kikerülni a válságból
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Hozd létre a jövő hálózatát: Társadalmi konzultáció a Gigabit programban
2025-ben kezdetét veszi a Gigabit Magyarország Program, melynek célja, hogy fényvezetős és 5G/FWA vezeték nélküli technológiai lefedettséget biztosítson Magyarország teljes területén, minél több lakos, vállalat és államigazgatási szereplő számára. A program előkészítésének részeként társadalmi konzultáció indul, ahol bárki ellenőrizheti és jelezheti, hogy az általa ismert címen van-e optikai lefedettség valamely hírközlési szolgáltató által.
A Telekom megpróbálja csökkenteni a digitális különbségeket
A Telekom izgalmas kísérlettel hívja fel a figyelmet a digitális tudásbeli különbségekre és ezek fejlesztési lehetőségeire, mert úgy vélik, hogy a digitális előrelépés az élet minden területén előnyöket hozhat. Emellett, az Országtuning jegyében a Telekom 30 napig ingyenesen elérhetővé tette az otthoni szolgáltatásait, így március 31-ig bárki kockázatmentesen kipróbálhatja azokat.
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.
Super Bowl 2025: Mikor várható a végeredmény magyar idő szerint?
A 2025-ös Super Bowl, hivatalos nevén Super Bowl LIX, 2025. február 9-én, vasárnap kerül megrendezésre a New Orleans-i Caesars Superdome-ban. A mérkőzés magyar idő szerint 00:30-kor kezdődik, így a végeredmény várhatóan hajnali 4 óra körül lesz ismert, a játék menetétől és az esetleges hosszabbítástól függően.