Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
Eladja ADSL üzletágát az Externet Telekommunikációs és Internet Szolgáltató Nyrt. a Magyar Telekomnak - közölte az Externet a BÉT honlapján.
A tőzsdén jegyzett Externet az ADSL (széles sávú internet) piacon tapasztalható kedvezőtlen folyamatok és a kedvezőtlen gazdasági környezet hatására döntött az üzletág eladása mellett. A megállapodást november 30-án írta alá az eladó és a vevő, amit az Externetet finanszírozó Commerzbank Zrt. 2010. december 1-jén hagyott jóvá. A tranzakció a megállapodás szerint 2011 márciusának közepén történik meg. Azoknak az ügyfeleknek, akik nem élnek a szolgáltatóváltás lehetőségével, az Externet továbbra is biztosítja az ADSL szolgáltatást.
Az Externet Igazgatósága stratégiaváltásról is döntött: a jövőben a partnerekkel kialakított kapcsolatokra építve, elsősorban nagy lakossági szolgáltatókkal együttműködve folytatja a lakossági szolgáltatások értékesítését, ugyanakkor erősíti jelenlétét az üzleti kommunikációs szolgáltatások terén.
Az Externet részvényei a Budapesti Értéktőzsde B kategóriájában forognak. A papír a csütörtöki kereskedést 21.350 forinton, az előző napinál 55 forinttal drágábban zárt, de mindössze 14 papírra kötöttek üzletet. Az elmúlt 52 hétben a részvény legmagasabb árfolyama 23.200, a legalacsonyabb 20.000 forint volt.
Kapcsolódó cikkek
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- Egymillió háztartást lát el az új internetműhold
- A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.
Magyarország legjobb munkáltatói között a Yettel
Mit jelent a céges kultúra vagy a munkavállói jóllét, hogyan lehet a jelölteket bevonzani, miként lehet hatékony a munkatársak hosszú távú elköteleződése és hol a helye a fenntarthatóságnak? Többek közt ezeket a szempontokat vizsgálta egy független nemzetközi intézet, a TOP Employer Institute. Az eredmények alapján a Yettel hazánk legjobb munkáltatói közé került – az elismeréssel Magyarországon mindössze 17 cég rendelkezik.
Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete
A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.