Tartja pozícióját a Google, de lassan jön föl a Bing
Ugyanakkor a keresések közel negyedét már a Bing hajtotta végre, a Yahoo és a Microsoft együttes adatai szerint ez a szám 24%, fél százalékkal több, mint az előző hónapban.
A comScore felmérése lényegében öt csoportot különböztet meg (Google szájtok, Yahoo szájtok, Microsoft szájtok, Ask Network, AOL LLC Network, de a kutatást végző azután a kereső motorra összevonja ezeket az adatokat, így - tekintve, hogy az Ask és az AOL nagy hányadban "powered by Google", míg a Yahoo ugyancsak túlnyomóan "powered by Bing" - a két keresőmotor összevetésében ez az összegzett szám pontosabb képet mutat, mint ha csak a Google szájtok 66,3 százalékát vetnénk össze a Microsoft szájtok lassacskán növekvő, de még mindig csak 11,8 százalékával.
Kapcsolódó cikkek
- Már mindenki számára elérhető a Google+
- Egymilliárd látogató a Google oldalain
- A Google teszteli az új találati oldalt
- Bing a Blackberryben
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- A Google a tartalom-lufiknak tekintett content-farmok rovására módosított kereső-algoritmusán
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
- IPv6 "olvasópróba" júniusban
- Google-Bing: meddig folytatódik a PR-párbaj?
- A Google szerint a Bing a Google-re építve tökéletesíti saját keresési listáját
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Hozd létre a jövő hálózatát: Társadalmi konzultáció a Gigabit programban
2025-ben kezdetét veszi a Gigabit Magyarország Program, melynek célja, hogy fényvezetős és 5G/FWA vezeték nélküli technológiai lefedettséget biztosítson Magyarország teljes területén, minél több lakos, vállalat és államigazgatási szereplő számára. A program előkészítésének részeként társadalmi konzultáció indul, ahol bárki ellenőrizheti és jelezheti, hogy az általa ismert címen van-e optikai lefedettség valamely hírközlési szolgáltató által.
A Telekom megpróbálja csökkenteni a digitális különbségeket
A Telekom izgalmas kísérlettel hívja fel a figyelmet a digitális tudásbeli különbségekre és ezek fejlesztési lehetőségeire, mert úgy vélik, hogy a digitális előrelépés az élet minden területén előnyöket hozhat. Emellett, az Országtuning jegyében a Telekom 30 napig ingyenesen elérhetővé tette az otthoni szolgáltatásait, így március 31-ig bárki kockázatmentesen kipróbálhatja azokat.
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.