A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
A www.telko.hu távközlési ár-összehasonlító portál tízezer látogatón alapuló felmérése szerint az emberek 42 százaléka a szélessávú internet-szolgáltatások után érdeklődik. Mindössze 17 százaléka kíváncsi az önálló televíziós szolgáltatásokra, s csak 18 százaléka érdeklődött a több szolgáltatást összefogó - tv+telefon+internet - kombinált ajánlatok iránt.
A második leginkább érdeklődésre számot tartó terület a mobiltarifák, a felhasználók 23 százaléka böngészi az ajánlatokat. A felmérés szerint a vezetékes telefonos ajánlatokra annyira alacsony a kattintási arány, hogy nem kimutatható a részesedése.
A szélessávú internet iránt érdeklődők 40 százaléka a mobilnet, 32 százaléka a kábelnet, 28 százaléka pedig a hagyományos vezetékes internetes (ADSL) tarifákat és ajánlatokat a böngészi.
A televíziós-szolgáltatások iránt érdeklődők majdnem fele a kábeles, 36 százaléka a műholdas, míg 19 százaléka a földi sugárzású adások ajánlataira kattint.
Várkonyi Ádám, a telko.hu Magyarország ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, az oldal nemrég indult, s ez volt az első ilyen kutatásuk. Hozzátette: a tendenciák jobb megismerése érdekében azt tervezik, hogy havonta megismétlik a felmérést.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly decemberben 2,075 millió vezetékes szélessávú internet-előfizetés volt hazánkban
- Tavaly novemberben is emelkedett a vezetékes szélessávú internet-előfizetések száma
- KSH: tovább nőtt az internet-előfizetések száma
- A jelenlegi maximumnál tízszer gyorsabb internetkapcsolatot produkált a UPC
- Több mint 2 millió vezetékes szélessávú internet-előfizetés Magyarországon
- Magyarország a szélessávú nagyhatalmak között
- A szélessávú adatátvitel tesztelését tervezi az Európai Bizottság
- Majd kétmillió szélessávú internet-előfizetés
- Már működik a szélessávú internet a Szigeten
- Megnégyszereződik 2015-re a globális internet-forgalom
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HONOR 400 Lite: Az ideális útitárs a tavaszi kalandokhoz
A tavasz a kalandok ideje – legyen szó városnézésről, tengerparti pihenésről vagy hegyi túrázásról, ilyenkor minden útnak megvan a maga varázsa. Mi lenne, ha egy okostelefon nemcsak elkísérne, hanem aktívan segítene is a felfedezésben? A vadonatúj HONOR 400 Lite éppen ezt nyújtja: strapabíró kialakítás, fejlett mesterséges intelligencia, és egy külön AI-kamera gomb, amely minden kalandban igazi asszisztenssé teszi a készüléket.
Megörökített pillanatok, megosztott élmények – HONOR 400 Lite
A HONOR 400 Lite telefon azoknak készült, akik intenzíven élik az életüket, és nem félnek rögzíteni a legfontosabb pillanatokat. Ők a valódi vibe shaperek – azok, akik nemcsak jelen vannak, hanem formálják is a pillanatot. Most pedig elindítjuk új közösségi videónkat is, amely látványosan mutatja be a HONOR 400 Lite forradalmi AI kameragombját és az okos AI Capture funkciót.
Mobilnet nélkül maradt a barátod? Segíts neki egy gigával!
Ünnepek, hosszú hétvégék és családi összejövetelek után sokan tapasztalják, hogy az adatkeret nem mindig tart ki a megnövekedett online jelenlét mellett. Legyen szó húsvéti videóhívásokról, közös filmnézésről vagy éppen navigációról, könnyen előfordulhat, hogy valaki pont a legrosszabbkor marad internet nélkül.
58 ezer felújított mobil, 4 millió kilóval kevesebb szén-dioxid – ezt tette a Rejoy a bolygóért
A Föld napja alkalmából a Rejoy.hu összegzést készített arról, milyen környezeti hatása volt az elmúlt két és fél évben végzett tevékenységének Magyarországon. A francia ADEME környezetvédelmi ügynökség adataira alapozott becslés szerint a vállalat mintegy 4 millió kilogramm szén-dioxid kibocsátását segített megelőzni azzal, hogy új készülékek helyett felújított eszközöket kínált vásárlóinak.
Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége
A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.