Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója bejelentette, hogy mától elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata világszerte február 28-tól lesz elérhető.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
A Microsoft Dynamics CRM Online a munkatársak hatékonyságát könnyen kezelhető, intelligens és összekapcsolt felületének köszönhetően javítja:
· Az új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
· A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
· A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető. Aktuális információk a Twitteren találhatók: http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP a Joule felturbózásával magasabb sebességre kapcsolja a vállalati AI-forradalmat
Az SAP rendszerei immár a globális kereskedelem 87%-áért felelnek, így a TechEd 2024 konferencián bemutatott innovációk, különösen a generatív AI-t használó Joule asszisztens újításai valódi áttörést hozhatnak az üzleti élet mindennapi gyakorlatában.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Sürgető helyzet: Gazdasági hátrányt okozhat a digitális készségek hiánya
Az uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele rendelkezik legalább alapszintű digitális készségekkel, ami valamivel elmarad az uniós átlagtól és messzi célnak tűnik az évtized végére kitűzött 80 százalék. A megoldás azonban sürgető, hisz gazdasági hátrányt okozhat a lemaradás.
A NIS2 megfelelés és a MI-megoldások is megnehezítik a magyar cégek digitális átállását
Az informatika minden eddiginél gyorsabban fejlődik, így nem csoda, hogy ezt sokszor a cégek sem győzik követni. A felhőtechnológia néhány éve még modern kuriózumnak számított, ma már azonban elvárás, hogy bárhol is vagyunk, minden adat azonnal elérhető legyen. Ez a technológiai ugrás azonban nemcsak a rugalmas együttműködést és a munkavégzés szabadságát hozta el a cégek életébe. Ha nem szakszerű módon történik meg egy új IT rendszerre való átállás, az komoly kiberbiztonsági kockázatnak teszi ki a vállalatot. Egy rendszergazdának nemcsak az a feladata, hogy fejlessze a vállalat informatikai hátterét, a cég dolgozóit is oktatnia kell az új rendszerek használatára.
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.