Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója bejelentette, hogy mától elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata világszerte február 28-tól lesz elérhető.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
A Microsoft Dynamics CRM Online a munkatársak hatékonyságát könnyen kezelhető, intelligens és összekapcsolt felületének köszönhetően javítja:
· Az új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
· A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
· A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető. Aktuális információk a Twitteren találhatók: http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fenntartható abroncsok: újrahasznosított anyagokkal erősít a Continental
A Continental tovább növeli a gumiabroncs-gyártás során felhasznált megújuló és újrahasznosított anyagok mennyiségét. A körforgásos gazdaság szemléletéhez igazodva a vállalat partnereit is ösztönzi fenntarthatóbb alapanyagok fejlesztésére és szállítására. 2024-ben az abroncsok átlagos anyagösszetételében 26 százalékot tettek ki a megújuló és újrahasznosított összetevők, ezt az arányt pedig öt éven belül legalább 40 százalékra kívánják emelni.
Robotok Biatorbágyon: a Kifli.hu megnyitotta jövőbe mutató logisztikai központját
A Kifli.hu több tízmillió eurós beruházással hozta létre új logisztikai központját Biatorbágyon. A 16 500 négyzetméteres létesítmény az online szupermarket cseh anyavállalata, a Rohlik Group eddigi legnagyobb fejlesztése. A központban a legmodernebb automatizálási megoldások működnek, amelyek jelentősen növelik a kapacitást, gyorsabb kiszállítást tesznek lehetővé, és még szélesebb választékot kínálnak a vásárlóknak.
Energiatakarékos adatkezelésért kapott különdíjat egy fiatal informatikus
Horváth Dávid, az ELTE Informatikai Kar hallgatója nyerte a Magyar Innovációs Szövetség különdíját az idén első alkalommal meghirdetett innOtdk pályázaton.
Konténerbe zárt jövő: magyar megoldás a szén-dioxid újrahasznosítására
A jövő iparának egyik fontos pillére lehet egy magyar innováció: a KÉSZ Csoport tagvállalata, a MATECH együttműködésre lépett az eChemicles Zrt.-vel egy új, konténeres szén-dioxid-átalakító berendezés megépítése érdekében. A fejlesztés célja, hogy a kibocsátott CO₂ ne pusztán melléktermék maradjon, hanem értékes, újrahasznosítható alapanyaggá váljon.
Diákok, akik jobbá tehetik a világot: itt a Megoldások a holnapért 6. évada
A jövő alakítói ismét színre lépnek: a Samsung és az EdisonKids közös, nemzetközi lehetőségeket kínáló, összesen 6 millió forintos díjazású programja újra várja a jelentkezőket. A Megoldások a holnapért kihívás idén már hatodik alkalommal hívja kreatív gondolkodásra a 7–12. osztályos diákokat és tanáraikat. A cél változatlan: a fiatalok saját ötleteikkel, közösségi szemléletükkel és technológiai kreativitásukkal mutassák meg, hogyan képzelik el a jövőt – ezúttal az egészség, a fenntarthatóság és a sport témakörében.

