Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója bejelentette, hogy mától elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata világszerte február 28-tól lesz elérhető.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
A Microsoft Dynamics CRM Online a munkatársak hatékonyságát könnyen kezelhető, intelligens és összekapcsolt felületének köszönhetően javítja:
· Az új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
· A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
· A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető. Aktuális információk a Twitteren találhatók: http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a legújabb Iveco modelleket Miskolcon
Az Iveco Miskolcon mutatta be először teljesen megújult haszongépjármű-palettáját, amely járművek a személyautók kényelmével és tudásával veszik fel a versenyt. Az esemény azonban nem csak a járművek újdonságaira hívta fel a figyelmet, hanem hivatalosan megnyitották a régió egyik legkomplexebb létesítményét is, amely a járművek és sofőrjeik számára egyaránt biztosít feltöltődést és professzionális kiszolgálást.
Az LG és a Mo-Sys közösen fejleszti megoldásait a virtuális produkciós stúdiók számára
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy részesedést szerzett a virtuális gyártási megoldások és a kamerarobotika piacvezető fejlesztőjeként ismert Mo-Sys Engineeringben (Mo-Sys). A stratégiai korai fázisú befektetés és partnerség bővíti az LG képességeit a virtuális gyártási és műsorszórási technológiai szegmensekben, és lehetővé teszi, hogy a vállalat kifinomult hardver- és szoftveralapú megoldások átfogóbb kínálatát nyújtsa.
Hogyan alakítják át az AI PC-k a vállalati IT-rendszereket?
A beépített mesterséges intelligencia funkciókat tartalmazó személyi számítógépek piaca elképesztően gyors ütemben nő, amivel a vállalatoknak is lépést kell tartaniuk a hatékony és sikeres működés érdekében.
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.
Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.