Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
Az SAP és a SECUDE bejelentették, hogy az SAP biztonsági, azonosítási, és hozzáférés management szoftvereket vásárol fel a SECUDE-tól, és illeszti be termékportfóliójába.
Az akvizíció eredményeképpen az SAP biztonságos kliens-szerver kommunikációt tud biztosítani az ügyfeleknek harmadik fél közreműködése nélkül. A megoldások akvizíciójától függetlenül a svájci székhelyű SECUDE önálló cégként működik tovább, tevékenységének fókuszában az adatvédelmi eszközökkel. A tranzakció várhatóan február elsején záródik le, melynek összegét nem közölték a felek.
„A felvásárlást követően az SAP Netweaver Identity Management komponense tartalmazni fogja a Secure Login Server és Enterprise Single Sign-On-t”-mondta Björn Goerke, az SAP technológiai és innovációs platformjának alelnöke. A Secure Login alapváltozatát a vállalat 2011 második negyedévétől teszi ingyenesen elérhetővé ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkek
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- Az Intel tulajdonába kerül a McAfee
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Eredményes Noreg Margarétával
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- 12 milliárd dollárt ér az SAP márka
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál
Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.
Kié a felelősség, ha rosszul dönt vagy diszkriminál az AI?
Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt, de ez még csak a kezdet, hiszen a mesterséges intelligencia jó úton halad afelé, hogy minden szektorban alaptechnológiává váljon. Ahogy azonban egyre több területre férkőzik be a mindennapokban, úgy merülnek fel a jogi-etikai kételyek is, így például az AI "fekete doboz" problémája, a diszkrimináció vagy éppen a felelősség kérdése.