Biztonsági szoftvertermékeket vásárol az SAP a SECUDE-tól
Az SAP és a SECUDE bejelentették, hogy az SAP biztonsági, azonosítási, és hozzáférés management szoftvereket vásárol fel a SECUDE-tól, és illeszti be termékportfóliójába.
Az akvizíció eredményeképpen az SAP biztonságos kliens-szerver kommunikációt tud biztosítani az ügyfeleknek harmadik fél közreműködése nélkül. A megoldások akvizíciójától függetlenül a svájci székhelyű SECUDE önálló cégként működik tovább, tevékenységének fókuszában az adatvédelmi eszközökkel. A tranzakció várhatóan február elsején záródik le, melynek összegét nem közölték a felek.
„A felvásárlást követően az SAP Netweaver Identity Management komponense tartalmazni fogja a Secure Login Server és Enterprise Single Sign-On-t”-mondta Björn Goerke, az SAP technológiai és innovációs platformjának alelnöke. A Secure Login alapváltozatát a vállalat 2011 második negyedévétől teszi ingyenesen elérhetővé ügyfelei számára.
Kapcsolódó cikkek
- 120 millió dollárt fizet az SAP az Oracle-nek, hogy ne legyen büntetőper
- Az Intel tulajdonába kerül a McAfee
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Fenntarthatósági szoftverben éllovas partnerét veszi meg az SAP
- Eredményes Noreg Margarétával
- Tovább változik az SAP felsővezetése
- Visszatér az SAP a kettős ügyvezetéshez
- Az SAP 2009-es eredménye csökkent, de az idén javulást vár
- Átszervezéssel kezdi az évet az SAP
- 12 milliárd dollárt ér az SAP márka
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Partnerség a fenntartható töltési megoldásokért
Az elektromobilitás terjedésének elősegítése érdekében együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és a The Mobility House Solutions. A cél, hogy minél több, tömegközlekedési és logisztikai járműflotta számára biztosítsanak intelligens és fenntartható töltési megoldást, támogatva ezzel a globális dekarbonizációs törekvéseket is.
A Bluebird új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését
A Bluebird International örömmel jelenti be, hogy John McGinty 2025 januárjától az USA szenior sales igazgatójaként csatlakozik a vállalathoz. Ez a lépés a Bluebird nemzetközi terjeszkedésének újabb fontos állomása, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója irányít.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.