Táblagépek és okostelefonok fejlesztésére alakít részleget a Lenovo
A pekingi székhelyű informatikai vállalat közleménye szerint az új részleg táblagépeket, okostelefonokat és más, internetkapcsolattal rendelkező szórakoztatóelektronikai berendezéseket fog fejleszteni.
A táblagépek sikere az Apple egy évvel ezelőtt bemutatott iPadjével kezdődött. A tavaly eladott 8 millió darab után a Goldman Sachs amerikai befektetési bank 2011-re mintegy 37,2 millió iPad értékesítésére számít, miközben a Gartner előrejelzései szerint a teljes táblagéppiac idén összesen 55 millió darabos eladása számíthat.
Számtalan gyártó az Apple-t megelőzve már korábban is kínált olyan laptopokat, amelyeket kifordítható kijelzővel táblagépként lehetett használni, azonban az iPad volt az első, amely az eddigi fejlesztések jelentős részét tartalmazva, egyedi formatervezéssel, és a vetélytársaihoz képest viszonylag olcsón, 499 dolláros (mintegy 100 ezer forintos) bevezető áron jelent meg.
A Lenovo, mint sok más gyártó, bízik abban, hogy még számtalan táblapécének van helye a piacon - magyarázta Peter Hortensius termékfejlesztési igazgató, hozzátéve, hogy számos nyertese és vesztese lesz a táblaszámítógépek szempontjából jelentős 2011-nek.
Kapcsolódó cikkek
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Vision okostelefon és a Mediapad tábla PC a Huawei-től
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Öt hüvelykes Samsung táblagép és okostelefon egyetlen házban
- Biztonságosabbá teszi a Fujitsu az okostelefonok és a táblagépek vállalati használatát
- HTC Titan, Mangoban
- Samsung Galaxy Note: telefon + táblagép
- Samsung Galaxy S II és Galaxy Tab 8.9 - LTE verzióban is
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- A Lenovo elektronikai nagykereskedőt vesz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy évszázada a mobilitás élén
Az Emil Frey cégnév összeforr a minőséggel, hitelességgel, iránymutatással és a vevőközpontúsággal. A vállalat úttörő szellemisége 100 év múltán sem csorbult, sőt hitvallásával újabb és újabb területeken válik meghatározóvá. A századik születésnapot a magyar képviselet Prestige Day keretében ünnepelte partnereivel Zsámbékon, a DrivingCampen.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.