Dupla vagy semmi?
Tovább folynak a találgatások az iPad2 display-éről: az IDC elemzője szerint a z Apple nem a közeljövőben megjelenő második generációs, hanem a 2012-re tervezett harmadik generációs iPad modellnél tervezi megduplázni a kijelző felbontását 2048x1536 megapixelre.
„Úgy gondolom, jelenleg még senki sem képes ilyen méretű felbontású kijelző készítésére.” – jelentette ki Tom Minelli.
Az Apple alkalmazásokban talált dupla méretű képek adtak okot arra a spekulációra, hogy az Apple megduplázza a kijelző méretét, de ez a változás a közeljövőben megjelenő iPad2-nél még nem valószínű. A találgatások szerint a „Retina” kijelzővel növelhető a felbontás, alacsonyabb pixelszám esetén is, de mások azzal érvelnek, hogy ha nem növelik meg a pixelszámot minden irányban, az a meglévő alkalmazások használatánál komoly problémákat okozhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- iPad 3 premier március első hetében?
- Nem népszerű Kínában a "Vörös Pad", a kommunista párt híveinek iPad-je
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
- Apple iCloud: automatikus és könnyed megosztás
- Az Apple az egész Galaxy-család betiltására törekszik
- Az Apple betiltatta a Samsung Galaxy Tab 10.1 forgalmazását Európában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Zyxel Networks kiemelkedő értékelést kapott a Techconsult felmérésében
A Zyxel Networks tűzfal- és VPN-termékei a rangos Techconsult (a Heise csoport független német kutató- és elemzőcége) legutóbbi Professional User Ratings (PUR) felmérésében Champion elismerést kaptak a biztonsági megoldások kategóriájában.
HONOR 400 és az AI varázslata – Így lesz egy állóképből lenyűgöző videó!
2025. május 22-én érkezik a HONOR 400 széria, amely egy különleges fejlesztést is magával hoz: bemutatkozik az AI-alapú „Képből videó” funkció, amelyet a Google Cloud technológiája tett lehetővé. Ez az újítás jelentős előrelépés a mobilos tartalomgyártás világában.
Hirdetésekből jótékonyság – A Sharity innovatív modellje
A Sharity egy digitális platform, amely innovatív módon ötvözi a hirdetéseket és a jótékonyságot. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók szponzorált tartalmak megtekintésével civil szervezeteket támogassanak – mindezt anélkül, hogy saját pénzt költenének.
Ultragyors töltés vásárlás közben – Országos elektromosautó-töltőhálózat épül
Az E.ON Drive Infrastructure Hungary (EDRI) elektromosautó-töltőket telepít az MMXH Lakberendezési Kft.-hez tartozó XXXLutz, Möbelix és Mömax áruházak parkolóiba. Az első töltők az XXXLutz budapesti üzletének parkolójában már üzemelnek. A projekt célja, hogy az üzletlánc előnyt szerezzen az elektromos járművet használó vásárlók körében.
Az Instagram uralja a tinik világát – így netezik a Z generáció
A 14–25 éves fiatalok körében továbbra is az Instagram a legkedveltebb platform: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ eseményeiről, ezt választanák, ha csak egy közösségi oldalt használhatnának, és 10-ből 8-an naponta aktívak rajta. A mesterséges intelligenciát is egyre inkább beépítik a mindennapjaikba – több mint 80%-uk már segítségül hívta házi feladat készítéséhez.