Arculatváltás mellé egy új online médium: Ispiro.hu

Vértes János Andor, 2011. február 11. 17:42

A három éves tevékenység utáni arculatváltást - vállalati honlap helyett - inkább online médium indítására használta ki az elsősorban marketing tanácsadói tevékenységet végző Ispiro  Consulting Kft.,  és bár a tartalmi feltöltés igazából csak most kezdődik, már az egyik első cikk is alkalmas arra, hogy bevonja az olvasóközönséget is a közös gondolkodásba: érdemes-e egy cégnek, egy vállalkozásnak saját médiumot kibocsátania?

A vállalkozás ügyvezetője, Mezriczky László, blogbejegyzésében - talán épp azért, hogy ne vegye el a vitatkozók kedvét a hozzászólástól  - sommás válasz helyett inkább hangosan meditál, bár ezen gondolatok végül is az "igen" oldalán kötnek ki, ha valamikor, hát épp most  jött el ennek az ideje:

"Kiváltható-e tehát részben a vállalati üzenetek sajtón keresztüli (tehát nem fizetett hirdetésben szervezett) átadása saját üzemeltetésű eszközökkel? A lehetőségek egyre inkább adottak ehhez. A közösségi médiumok megjelenése, megerősödése, majd egy adott szegmensben egyre inkább dominánssá válása mindenesetre megteremtette az interaktív kapcsolatba kerülés alapjait. Ha tehát egy vállalkozásnak van mondanivalója, viszonylag egyszerűen eljuthat arra a felismerésre, hogy saját ügyfél vagy érdeklődői körét közvetlenül érje el, méghozzá az említett interaktív módon, tehát azzal a képességgel felvértezve, hogy érdemi párbeszédbe elegyedjenek. Ezek után pedig a lehetőségek tényleg korlátlanok, az ügyfeleket akár a termékfejlesztésbe, „co-creation” logikájú közös alkotásba is társul lehet hívni. Hogy ez mennyire reális ma, arra mi is kíváncsiak vagyunk, ezért is indultunk el magunk is ezen az izgalmas új úton. Az út élményeiről, tapasztalatainkról folyamatosan tudósítunk majd".

Természetesen a háttérben - egy második fülön keresztül - elérhető a vállalati bemutatkozó honlap is, (megtudhatjuk onnan, hogy az Ispiro egyre több feladatot vállal üzleti, go-to-market modellek alakítása terén, hogy Magyarországon úttörő szerepet játszik az Employee Branding széles körű elterjesztésében), de a hangsúly mindenképp az interaktív médiumon van, amely a tartalmat még csak ígéri, de az esztétikumot máris felkínálja: szép, elegáns, korszerű. Áruljuk is gyorsan el, hogy a design és a kreatív munka az Absolutone érdeme; az interaktív felület kialakításában Müller Tamás, elkészítésében pedig a KHP segítette a február eleji indulást.

 

Kulcsszavak: website média

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása

A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft. 

2024. szeptember 17. 10:04

Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára

Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.

2024. szeptember 16. 20:28

Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára

A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.

2024. szeptember 16. 18:49

Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei

A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.

2024. szeptember 16. 16:57

A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában

A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.

2024. szeptember 16. 15:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34