Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
A keresési eredmények megjelenítésénél a Google kereső rendszerében nagyobb prioritást kapnak a közösségi oldalak bejegyzései. A szociális oldalakon található linkek eddig is megjelentek, de általában az eredmények „nyomornegyedében”, a lap alján. A Google által bevezetett új szociális kereső azonban a Goggle profillal rendelkező felhasználók esetében az általuk bejelölt ismerősök linkjeit, tartalmait a keresési eredmények elején fogja közölni. Ezek az eredmények más felhasználóknak nem jelennek meg.
A Google fontosnak tartja, hogy a keresési eredmények között nagyobb szerepet kapjanak a közösségi oldalak tartalmai, ugyanakkor mint információ forrás, releváns maradjon. Mivel az emberek egyre több információt osztanak meg egymással a közösségi oldalakon, így azok figyelembevétele a keresésnél mindkét célt szolgálja.
Kapcsolódó cikkek
- Könnyen elérhető Facebook a Bing új eszköztárában
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Google: bejelentés, tervek, ellenfelek
- Táncos nevű HTC-telefonok a Facebooknak
- Már havi 100 millió felhasználónál tart a Facebook adatelemző cége, a Kontagent
- Google alkalmazások: dupla jelszó – dupla biztonság
- Folytatódik a PR-háború a Bing és a Google között...
- Szíriában ismét elérhető a Facebook és a Youtube
- Költözik a Facebook
- Meglett a Google kairói embere
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
A TCL, a kijelző-innovációk globális éllovasa, büszkén jelenti be, hogy az MWC 2025 során bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tablet Európában is elérhetővé vált.
Biztonság és hatékonyság a Cloud NAS operációs rendszerben
A QNAP Systems, Inc. (QNAP) bemutatta a QuTScloud c5.2 verzióját, a legújabb frissítést a Cloud NAS operációs rendszerhez. Az új verzió bevezeti a Biztonsági központot, egy proaktív biztonsági alkalmazást, amely figyelemmel kíséri a Cloud NAS fájltevékenységeit, és védelmet nyújt a zsarolóvírusokkal szemben. Emellett a QuTScloud c5.2 jelentős optimalizálásokat kínál, egyszerűsítve a műveletek és a menedzsment folyamatát a gördülékenyebb felhasználói élmény érdekében.