Virtuális HR és CRM kiállítás
Több ezer látogatóra számítanak
Március 8-9. között kerül megrendezésre a II. Virtuális HR EXPO, melynek főszervezője a HR Portál. A Fókuszban a CRM alcímmel meghirdetett kiállításon a látogatók ingyenes előadásokon vehetnek részt, valamint találkozhatnak HR szolgáltatók, informatikai tanácsadó cégek és a szakmai szervezetek képviselőivel, és akár zárt tárgyalásokat is folytathatnak azokkal.
„Virtuális kiállításunkat úgy építettük fel, hogy az visszaadja a hagyományos expo-k hangulatát. A látogatók navigálhatnak a standok között, majd ha őket érdeklő ajánlatra bukkannak, felvehetik a kapcsolatot a cég képviselőjével” - emeli ki Laczik Anita, a HR Portál sales managere. A rendezvény kiemelt témakörét képezik a CRM rendszerek és a bevezetésükkel kapcsolatos tapasztalatok. „Az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek a teljes vállalati munkafolyamatra hatással vannak. Segítségükkel ésszerűsíthető, nyomon követhető a munkavégzés, hatékonyabbá tehető a belső és a külső kommunikáció. A megszokott csatornák mellett a digitális kommunikáció újabb területei – szociális média, okostelefonok, tabletek – kiemelt szerepet kapnak a jövőben, és igazi kihívást jelent itt is megtartani a teljes funkcionalitást és az ügyfél élményt” - hangsúlyozza Visky Máté, az Oracle Magyarország vezető CRM tanácsadója, aki szerint az expo alkalmat ad arra, hogy a Magyarországon elérhető, nemzetközi szinten is bizonyított CRM rendszerekkel a HR munkatársak és vezetők is megismerkedjenek.
A kiállításnak különös aktualitást ad az Új Széchenyi Terv megjelenése. „A magyar vállalatok 2011-ben 1,5 milliárd forintra pályázhatnak üzletviteli hatékonyságuk növelése érdekében. A CRM rendszerek bevezetése több pályázatba is jól beilleszthető. A lehetőség kihasználására a legnagyobb esélye azoknak a vállalatoknak van, melyek gyorsan be tudják adni pályázataikat” - állítja Dr. Mátyás István pályázatírási tanácsadó, aki a rendezvény látogatói számára ingyenes konzultációt biztosít.
A II. Virtuális HR EXPO-n alkalmazott technológiának köszönhetően a vendégeknek a kiállítás alatt módjuk van megtekinteni az élőben sugárzott előadások videó közvetítését, az egyes standokról információs anyagokat letölteni, valamint a kiállítókkal beszélgetni. Az eseményen történő részvétel nagyon egyszerű: a látogatóknak március 8-án vagy 9-én, 10 és 16 óra között kell felkeresniük a http://www.hrexpo.hu oldalt, ahol beléphetnek a standok közé.
A rendezvény főtámogatója a SugarCRM, szakmai támogatója az Informatikai Vállalkozások Szövetsége. A kiállítók között megtalálható az Ernst & Young, az Interim management, a Profession.hu, a Drégelyvár Oktatási Központ, az Oracle Magyarország Kft., a SugarCRM, valamint megismerhető a Microsoft Dynamics CRM-re épülő, a humán területek igényeire kialakított HR-CRM megoldás a Dynafix Kft. szakértőinek bemutatásában. A kiállítás médiatámogatói a CV online, a Jobline.hu, a Monster.hu, a Menedzserpraxis.hu, a Workplus, a Pang.hu, a Bitport.hu, a Prím.hu, a Terminal.hu, valamint a Juventus és a Kontakt rádió.
A II. Virtuális HR Expo előadásaiból
- Adóforradalom 2011 - Vámosi-Nagy Szabolcs, Ernst & Young
- Cafetéria egyszerűen - Bauer Éva, Multi Pay Zrt.
- Mit tehetünk a szervezeti bizalom visszaállításáért? - Galambos Ágnes, Krauthammer Kft.
- HR-CRM megoldás Microsoft alapokon - Polocz Anett, Dynafix Kft.
- Hatékony teljesítménymérés a Sugar Enterprise-ban - Laczkó János, Infotéka Kft.
- Oracle CRM 2011-ben - Visky Máté, Fehér Csaba, Oracle Magyarország
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál
Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.
Kié a felelősség, ha rosszul dönt vagy diszkriminál az AI?
Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt, de ez még csak a kezdet, hiszen a mesterséges intelligencia jó úton halad afelé, hogy minden szektorban alaptechnológiává váljon. Ahogy azonban egyre több területre férkőzik be a mindennapokban, úgy merülnek fel a jogi-etikai kételyek is, így például az AI "fekete doboz" problémája, a diszkrimináció vagy éppen a felelősség kérdése.