A magyarok elsősorban hírolvasásra használják a netet
Felmérés az internetezési szokásokról
Az aktív netpolgárok közel 90 százaléka elsősorban hírolvasásra, tájékozódásra használja a hálót, hivatalos ügyintézésre a válaszadók 46 százaléka, árukereső szájtok böngészésére 45 százalék használja a webet. A közösségi oldalakat a megkérdezettek háromnegyede alkalmanként vagy rendszeresen keresi fel. Az országos felmérést megelőző egy hétben a magyar internetezők 71 százaléka az iWiW-et látogatta, az origót a megkérdezettek közel 60, az indexet 40 százaléka olvasta. A Vatera 3 százalékkal lemaradva, közvetlenül a Facebook után szerepel a leglátogatottabb oldalak sorában: az előbbin az emberek 39, utóbbin 42 százaléka járt a vizsgált időszakban - közölte a felmérés kommunikációjával foglalkozó cég.
Az elmúlt egy évben 13 százalékkal nőtt az internet-hozzáféréssel rendelkezők aránya a 18 évesnél idősebbek körében, így napjainkban a magyarok közel 60 százalékának elérhető a világháló. Ugyanakkor a hozzáféréssel rendelkezők csaknem egyötöde nem szörföl a weben.
A Vaterán kereskedők köre intenzívebben bővült, mint az internet-hozzáférés terjedése, emellett az aktív felhasználók száma és az oldalon lebonyolított pénzmozgás arányosan nőtt. Míg 2009-ben az egymillió regisztrált felhasználó mellett 16,3 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak, addig ugyanez a szám 2010-ben 1,4 millió felhasználó mellett körülbelül 22 milliárd forint volt - olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Így neteztünk 2011-ben
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- Határozatlan időre felfüggesztette a kongresszus az internetes kalózkodás elleni törvényalkotást
- Határozatlan időre felfüggesztette a kongresszus az internetes kalózkodás elleni törvényalkotást
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szintet léphet a CO2-kibocsátás csökkentése a Schneider Electric új megoldásával
Új szintre emelhetik a vállalatok a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében tett erőfeszítéseiket a Schneider Electric új megoldása, a Zeigo Activate Lite segítségével. A szoftver lehetőséget teremt a felhasználók számára a dekarbonizációs célok pontos meghatározására, a kibocsátásuk kiszámítására, valamint arra, hogy kapcsolatba léphessenek olyan szolgáltatókkal, amelyek támogathatják őket mind a megújuló energia használatával, mind a hatékonysággal kapcsolatos céljaik megvalósításában.
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.