Megnyitott a HR és CRM EXPO
A http://www.hrexpo.hu címen ingyenes előadásokkal és szoftverbemutatókkal várja az érdeklődőket az online kiállítás, melyen a látogatók a humánerőforrás-gazdálkodás legjobb gyakorlatait, valamint az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek legújabb fejlesztéseit ismerhetik meg.
A március 8-án és 9-én, reggel 9 és délután 16 óra között látogatható eseményt a rendezők úgy építették fel, hogy az visszaadja a hagyományos expók hangulatát. Az érdeklődők navigálhatnak a standok között, és ha őket érdeklő ajánlatra bukkannak, azonnal interaktív kapcsolatba léphetnek az adott cég képviselőjével, vagy akár zárt tárgyalóban folytathatják le a bizalmas megbeszéléseket. A neves magyar és nemzetközi szakértők előadásaira emellett ingyenes a belépés. Így a látogatók élőben hallgathatják meg többek között a SugarCRM EMA menedzserének, Katarina Parkanskának, valamint az IBM két szakértőjének, Wesley Chungnak és Erik Hoogerhuisnak előadásait a CRM rendszerek kihívásairól, és Kulcsár Alexandra, az Optimum4 ügyvezető partnerének tapasztalatait a HR vezetők informatikai projektekbe történő bevonásáról.
A rendezvénynek külön aktualitást ad az Új Széchenyi Terv megjelenése, mivel az ügyfélkapcsolatok kezelését támogató CRM rendszerek bevezetése több pályázatba jól beilleszthető. A II. Virtuális HR EXPO szervezője a HR Portál, főtámogatója a SugarCRM, szakmai támogatója pedig az Informatikai Vállalkozások Szövetsége. A szervezők az esemény látogatói között 3 darab wellness hétvégét sorsolnak ki. A kiállítás, valamint az előadások részletes programja a http://www.hrexpo.hu webcímen érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál
Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.
Kié a felelősség, ha rosszul dönt vagy diszkriminál az AI?
Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt, de ez még csak a kezdet, hiszen a mesterséges intelligencia jó úton halad afelé, hogy minden szektorban alaptechnológiává váljon. Ahogy azonban egyre több területre férkőzik be a mindennapokban, úgy merülnek fel a jogi-etikai kételyek is, így például az AI "fekete doboz" problémája, a diszkrimináció vagy éppen a felelősség kérdése.