A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
2007 óta állítja össze a rangos New York-i Ethisphere Institute kutatóközpont a világ legetikusabbnak tartott cégeit felsoroló évi rendes listáját, amelyen nincsenek elsők vagy utolsók, mert ezen mindenki egyformán győztes – adta hírül a Forbes magazin.
A Xerox vállalat ebben az esztendőben is felkerült a listára, amelyre idén 3000 vállalat jelölte magát, ám ezek közül csak 110 felelt meg az elvárásoknak. Az analíziseket több mint száz ország harminchat iparágában folytatta le a kutatóközpont a saját szabadalmaként számon tartott E. Q. (Etikai Kvóciens) alkalmazásával, amely a cégek teljesítményét objektív és egységes módon méri. A kiválasztási folyamat során vizsgálták többek közt a vállalatok bírósági, szabályszegési eseteit, az innovatív beruházásaikat, illetve kutatták a társadalom fejlesztéséért tett erőfeszítéséket, és figyelmet szenteltek a rangidős üzletemberek ajánlásaira éppúgy, mint a beszállítók és a fogyasztók véleményeire.
A teljes lista itt érhető el: http://www.forbes.com/2011/03/15/most-ethical-companies-leadership-responsibility-ethisphere.html
Kapcsolódó cikkek
- Rekordbevétel a Kingstonnál
- Április 12-én lesz a Magyar Telekom közgyűlése
- Ma 20 éve jegyezték be a világ legnagyobb informatikai kiadójának magyar leányvállalatát
- A Freesoft informatikai rendszert épít az ítélőtábláknak
- Nő az igény a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatásokra
- A Foxconn Kínán belül is az alacsonyabb bérű helyekre telepít át
- Még mindig a SAS a legjobb munkahely
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Három új alelnök a Xerox-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.