e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
A nyugat-európai országokhoz képest később indult be hazánkban az internetes kereskedelem, ám fejlődése azóta töretlen, és az európai átlagot jócskán meghaladó mértékű, harminc százaléknál is gyorsabb növekedési ütemben igyekszik mihamarabb ledolgozni lemaradását.
Az egyre bővülő piacra belépő új szereplők sok esetben nem rendelkeznek kellő tapasztalattal, nincsenek még tisztában azzal, miként érdemes és lehet ügyfeleket, üzletet szerezni. Önmagában már ez a jelenség új kihívások és lehetősége elé állítja piaci szereplőket, s akkor még nem beszéltünk arról, milyen hatással lehet a szegmensre az internetképes mobileszközök, táblagépek, okostelefonok megjelenése és elterjedése.
A PC World konferenciája elsősorban a kevés tapasztalattal rendelkező friss vállalkozásokat szólítja meg, amelyek ismeretei az online kereskedelem mechanizmusairól még hiányosak, s amelyek vezetőiben számtalan kérdés fogalmazódott meg a boltindítástól kezdve az online marketing szerepén át a működés hatékonnyá, jövedelmezővé tételéig, ám ugyanúgy szívesen látja a meglévő webáruházak üzemeltetőit is. A témák természetesen nem merülnek ki a hasznos tanácsokban, az olyan, jövőbe mutató kérdések, mint a mobiltechnológiai kihívások is kiemelt szerephez jutnak a konferencián.
Helyszín: Kinnarps Budapest, 1133 Budapest, Váci út 92.
Részletes program és regisztráció: http://pcworld.hu/konferencia/50
A rendezvény szakmai partnere a SzEK.org!
Kapcsolódó cikkek
- Megtartotta első konferenciáját a Játék és Oktatási Szoftver Szövetség
- Felhőben: az informatikai vezetők éves találkozója
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- IDC konferencia az IT-biztonságról
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.