Ki befolyásolta leginkább a magyar mobil-piacot tavaly?
A címbéli kérdést a Ringier Kiadó tette fel azzal, hogy létrehozta és meghirdette a "Ringier Mobile Influencer" díjat, amellyel évről évre azokat a mobil ipari szakembereket, befolyásos hazai mobil piaci szereplőket szeretnék elismerni, akik az előző üzleti évben létrehoztak, behoztak valami újat, korszakalkotót a magyar mobil piacra.
A díj odaitélése a nagyközönség segítségével, de egy szakértő zsűri döntése alapján történik. A szavazás első szakaszában a Ringier Mobile Influencer oldalán lehet ajánlani díjazásra érdemes szakembereket 2011. április 27. éjfélig. A szavazás második szakaszában szakmai zsűri választja ki a beérkezett ajánlások közül az elmúlt év mobilipari szakemberét. A zsűri figyelembe veszi, hogy melyik személy kapta a közönség legtöbb ajánlását.
A Ringier Mobile Influencer szakmai zsűrije
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Észrevétlen biztonság
- Négy iF Design díj a Sony Ericsson telefonjainak
- Népszerű a telefonon kötött biztosítás
- Legjobb partnereit díjazta a Symantec
- Kármán Tódor-díjjal tüntette ki az Ericsson Magyarországot a Nemzeti Erõforrás Minisztériuma
- Üzleti etikai díjat kapott a magyar SAP
- Ericsson-díj a legjobb matematika és fizika tanároknak
- Nívódíjas e-kereskedelemi megoldás
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális HR-technológiák térnyerése
Egy év alatt jelentős növekedés történt a HR technológiák iránti keresletben, nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában is. Bár első ránézésre ellentmondásosnak tűnhet, és sokan az elszemélytelenedés veszélyére figyelmeztetnek, a valóságban ezek a megoldások éppen hogy segítik az egyenlő jogérvényesítést és támogatják a dolgozók jogait. Emellett a munkahelyi környezet biztonságosabbá válik, és több figyelem jut a munkavállalókra.
Kamu vállalkozások a Google térképeken
A Google jogi lépéseket tett olyan csalók ellen, akik több mint 10 000 hamis vállalkozást regisztráltak a Google Maps szolgáltatásban, megtévesztve ezzel a felhasználókat és károsítva a valódi vállalkozásokat.
Többfunkciós powerbank és környezettudatos optikai meghajtó
A dán Sandberg márka, amely mobiltelefonos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert, két különleges termékkel készül 2025 első negyedévére. Az új Survivor Powerbank 7in1 76800 az egyik leginnovatívabb és legfunkcionálisabb hordozható töltőmegoldás, amely nemcsak a mobil eszközök kábeles töltését, hanem laptopok, autós szivargyújtók és 12 V-os eszközök, valamint a vezeték nélküli Qi töltést is támogat, maximum 15 W teljesítménnyel. Emellett a márka új optikai meghajtója a fenntarthatóságra helyezi a hangsúlyt, újrahasznosított alapanyagok felhasználásával. A széleskörű kompatibilitás érdekében a csomag egy USB-C – USB-A adaptert is tartalmaz.
A 2025-ös fitnesztrendek a Technogym szerint
Az American College of Sports Medicine (ACSM), a világ egyik legnagyobb sportorvosi szervezete 2007 óta minden évben elvégzi a legújabb fitnesztrendekkel kapcsolatos kutatását. „A kutatás célja, hogy nyomon kövesse, értékelje és előre jelezze azokat az új fitnesztrendeket, amelyek hatással lehetnek az iparágra. Ennek alapján a Technogym bemutatja az idei év legfontosabb irányvonalait” – emelte ki Szekosán Anett, a Technogym marketing menedzsere.
Alfáktól Omegáig: Gyermeknevelés a digitális világban
A gyermeknevelés egyik legnagyobb kihívása a digitális és az offline világ közötti egyensúly megtalálása. Az „Alfáktól Omegáig – Gyermeknevelésről közérthetően” konferencia és családi nap célja, hogy a pedagógusok, szülők és a gyermekekkel foglalkozó szakemberek gyakorlati megoldásokat találjanak a 0-14 éves korosztály nevelésének legfontosabb kérdéseire.