Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
Egy sor hazai és külföldi előadó részvételével rendezték meg tegnap az első magyarországi Facebook-napot az Aréna Plázában. Odysseas Ntotsikas, az eseményt szervező Thinkdigital nemzetközi ügyvezetője prezentációjában kiemelte a Facebook prime time televízióhoz hasonlítható elérését és fontosságát; Suzannah Baker, az iPlatform vezetője a Facebook applikációk fejlesztésének kreatív lehetőségeit és hatékonyságát mutatta be; Jiri Voves, a CandyTech SocialBakers igazgatója a Facebook aktivitásokból kinyerhető statisztikákkal illusztrálta néhány nemzetközi brand online eredményességét.
A Facebook 3,3 millió hazai regisztrálttal és napi több, mint 2,1 millió látogatóval a legnagyobb napi elérésű internetes médium ma Magyarországon. A Facebook több, mint weboldal: egy platform, ahol az átlagos felhasználó minden internetes tevékenységét elvégezheti. Megváltoztatja a médiafogyasztást és a közönség megszólítását, a hirdetést is.
A magyar előadók mindezt különféle esettanulmányokkal igyekeztek illusztrálni az első magyarországi Facebook-napon: Szénássy Alex és Muka Péter a Laboratory Ideastől a Budapest Bank “Dalbir kérdez” kampányának komplex szakmai hátterét és a kampány sokrétű hatását mutatták be; Falvay László prezentálta a Young & Rubicam által készített Bátor Tábor Facebook kampány elemeit és eredményességét; Karányi Dani a Friendly Advertisingtól a UPC Akcióhős kampány Facebook-szeletét és a Honda Jazz Mugen applikációt elemezte; míg Szigetvári József, a Sanoma Budapest igazgatója a Profession.hu Csokigyár applikáció B2B sikereivel foglalkozott.
Kapcsolódó cikkek
- A "Humanoid" követi nyomon a hangos reklámokat
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Reklámmal olcsóbb a Kindle
- Egy délután alatt 7 millióan követték Messit a Facebookon
- Új korszak az álláskeresésben: egyre többen találnak munkát a közösségi oldalakon
- Eltávolították a Harmadik Palesztin Intifada Facebook oldalt
- Túlbecsülik a szociális oldalak értékét
- Napi húszezer kiskamasz veszti el Facebook-profilját
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.
A Samsung bemutatja legújabb AI-megoldásait a World of Samsung eseményen
A Samsung, mint az összekapcsolt eszközélmények éllovasa, március 18-tól Frankfurtban, Németországban rendezi meg a World of Samsung eseményt. A rendezvény keretében bemutatkoznak a vállalat legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt fejlesztései. A Samsung televíziós, audiotechnikai, okosotthon-, gaming-, mobil- és digitális eszközei révén demonstrálja, hogyan válhat a technológia a mindennapok gördülékeny és támogató társává a mesterséges intelligencia segítségével.
Merész új dizájn és AI-alapú fejlesztések a Samsung One UI 7-be
A Samsung hivatalosan bejelentette, hogy április 7-én elindul a One UI 7 bevezetése. Az új szoftverfrissítés modern, merész dizájnt kínál, amely a felhasználói élmény még személyesebbé és jobban irányíthatóvá tételét célozza meg. A One UI 7 egy mesterséges intelligencián alapuló felhasználói felületet vezet be, amely lehetővé teszi a Galaxy eszközökkel való természetesebb interakciókat. A frissítést először a Galaxy S24 széria, valamint a Galaxy Z Fold6 és Z Flip6 modellek kapják meg, majd fokozatosan elérhetővé válik más Galaxy okostelefonokon és táblagépeken is.
Mindent a szemnek? Több "érzékszerv" kell az önvezetéshez
A Tesla Autopilot rendszerének érzékelői körüli viták újraéledtek egy nemrégiben készült tesztvideó kapcsán, amelyben a rendszer nem tudta felismerni az útakadályokat, ami balesethez vezetett.
Schneider Electric: Az ipari automatizálás új szintje Magyarországon
Magyarországon is elérhető a Schneider Electric teljes ipari automatizálási szoftverportfóliója, és most már egy kifejezetten erre a területre szakosodott csapat segíti a hazai ügyfeleket abban, hogy maximálisan kihasználják a megoldások kínálta lehetőségeket. Az AVEVA alkalmazások segítségével például akár 20%-kal is csökkenthetők a beruházási költségek, míg az EcoStruxure Foxboro DCS használatával akár 40%-kal is rövidíthető a meghibásodások javítási ideje. A Schneider Electric CONNECT platformja és a Flex előfizetési modellek egyszerű, gyors és rugalmas hozzáférést biztosítanak a felhasználók számára a cég szoftvereihez.