Új vezető a Microsoft online hirdető csoportjának élén
A Microsoft új vezetőt nevezett ki az online hirdetésekkel foglalkozó szervezete az Advertising and Online élére. Frank Holland veszi át Darren Hustontól - a korábbi Consumer and Online csoport vezetőjétől - az online hirdetési feldatokat. Darren Huston marketing feladatait Chris Capossela vette át, akit két héttel neveztek ki a Consumer Channels and Central Marketing Group csoport igazgatójának.
Holland 13 éve dolgozik a Microsoft vállalatnál, az utóbbi időkben mint a globális műveletek helyettes elnöke. Korábbi munkájában nem a hirdetések eladásával foglalkozott, hanem vezette a tárgyalásokat és számlázást, az eladási műveleteket, az üzleti tervek készítését, és felelős volt az eladási csoport ösztönzéséért és fejlesztéséért.
Holland előtt nehéz feladatok állnak. A Yahoo termelési igazgatója, Carol Bartz a Microsoft adCenter technológiáját hibáztatja, amiért nem produkálják a várt bevételt az online hirdetésekből. A Microsoft elismerte, hogy valóban nem hozza a várt bevételt az adCenter a Yahoo számára, és ennek oka, hogy a rendszer nem generál elegendő hirdetést bizonyos kereséseknél.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Microsoft Windows 8 “Consumer Preview” verzió
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Február 29-én indul a Windows 8 publikus béta tesztje
- Kinect Star Wars: Tanuld meg irányítani az Erőt!
- Tárt karokkal várják a mérnököket és informatikusokat a cégek
- Kapcsolatok nélkül a diploma sem ér sokat
- Több informatikus és mérnökhallgató a felsőoktatásban
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
Új név alatt folytatja a Continental autóipari ágazata: bemutatkozott az Aumovio
A Continental Csoport autóipari ágazata az Auto Shanghai kiállításon jelentette be új márkanevét: a jövőben önálló vállalatként Aumovio néven működik tovább. Az új név kifejezi a cég erős piaci jelenlétét, hagyományait és technológiai tapasztalatát, valamint azt a törekvést, hogy innovációval alakítsa a mobilitás jövőjét.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.