Chrome 11 beta: a szó se száll el
A Google Chrome 11 tegnap megjelent beta verziója - amellett, hogy a korábbiaknál biztonságosabb és stabilabb - a kimondott szavakat HTML formátumú szöveggé konvertálja, mely nagy segítség azoknak az embereknek, akik nehezen vagy egyáltalán nem tudják használni a billentyűzetet.
A beszédfelismerés egyelőre csak angolul működik. A weboldalon megjelenő mikrofon ikonra kattintva a mikrofonba mondott szöveg megjelenik az oldalon lévő szövegmezőben. Az alkalmazás használható a Google fordítóban, vagy a Google böngészőben is, sőt a webprogramozók is használhatják a portáljuk építésénél, ha az HTML5-ben készül, ugyanis a HTML5 hangfelismerő moduljának programozási interfésze beépült az új Chrome-ba.
A Chrome 11 ezen kívül tartalmazza a 3D CSS transzformációs modellt, az Adobe Flash beépített verziójának biztonságos frissítését, a Google kijavította a felhő alapú nyomtatás hibáit, valamint 25 olyan problémát oldott meg, amelyek az új verzió biztonságát erősítik. Az összetettebb tartlammal szemben a forma egyszerűsödött: szolid, letisztult designnal hangsúlyozza a Google böngészőja egyszerűségét.
A Chrome automatikusan frissül, de aki még nem próbálta, az mától már az új verziót töltheti le.
A szoftver letölthető a letoltes.comról.
Kapcsolódó cikkek
- Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
- Megjelent a FireFox 4 RC verziója
- Paradigmaváltás a böngészésben: Chrome 9
- Chrome – háromszor
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- Google Chrome 8 PDF-olvasóval és letöltőoldallal
- Chrome OS smartbook-ok még novemberben
- Egy hónap múlva boríthatja a piacot a Chrome OS
- Chrome Frame: IE-turbózó Google-plugin
- Letölthető a Chrome 6
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.