Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon
Az Árukereső.hu-n jelenleg havonta 2 millió felhasználó fordul meg.
Mostantól látható lesz, hogy a felhasználó mely barátainak tetszik az adott termék, ki az, akinek már megvan, ki az, aki vágyik rá, és ki az, aki véleményt írt róla. Ezek az információk az internetes vásárlás során egyedi, pótolhatatlan információt biztosítanak a fogyasztó számára. Az új szolgáltatás Magyarországon elsőként ad lehetőséget a vásárlóknak, hogy ne a boltok megbízhatósága, idegen vásárlók véleménye és az ár alapján kelljen dönteniük, hanem a számukra legbeszédesebb és legértékesebb információ, a barátaik értékelése alapján dönthessenek. A vélemények személyre szabott megjelenítése mellett az oldalon azt is követni lehet mostantól, hogy az összes termék, illetve az egyes kategóriák termékei közül melyek voltak a legnépszerűbbek a Facebook közösség körében.
Az Árukereső az új szolgáltatást Magyarországon kívül további négy országban (Törökország, Románia, Bulgária, Portugália) vezeti most be.
Kapcsolódó cikkek
- Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Egy délután alatt 7 millióan követték Messit a Facebookon
- Új korszak az álláskeresésben: egyre többen találnak munkát a közösségi oldalakon
- Eltávolították a Harmadik Palesztin Intifada Facebook oldalt
- Túlbecsülik a szociális oldalak értékét
- Napi húszezer kiskamasz veszti el Facebook-profilját
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- Megérik-e a pénzüket az internet óriásai?
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Adatok, adatbázisok a háborús bűnökről
A háborús bűncselekmények bizonyítékainak megőrzése és kezelése kulcsfontosságú az igazságszolgáltatás számára, különösen az olyan konfliktusok esetében, mint az Ukrajnában zajló háború. Az Eurojust, az Európai Unió igazságügyi együttműködési ügynöksége, jelentős lépéseket tett ezen bizonyítékok összegyűjtése és megőrzése érdekében, ugyanakkor szükség lenne a közösségi platformok törölt adataira is.
Miért fontosak a komplex grafikai megoldások?
Minden cég azt szeretné, hogy vonzó márka legyen a közönség számára. Ehhez mindenképp kell egy kiemelkedő, emlékezetes arculat. Az ideális design nem csupán versenyelőny, hanem egyfajta felhasználói élmény, bármi is legyen a portéka.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Hozd létre a jövő hálózatát: Társadalmi konzultáció a Gigabit programban
2025-ben kezdetét veszi a Gigabit Magyarország Program, melynek célja, hogy fényvezetős és 5G/FWA vezeték nélküli technológiai lefedettséget biztosítson Magyarország teljes területén, minél több lakos, vállalat és államigazgatási szereplő számára. A program előkészítésének részeként társadalmi konzultáció indul, ahol bárki ellenőrizheti és jelezheti, hogy az általa ismert címen van-e optikai lefedettség valamely hírközlési szolgáltató által.
A Telekom megpróbálja csökkenteni a digitális különbségeket
A Telekom izgalmas kísérlettel hívja fel a figyelmet a digitális tudásbeli különbségekre és ezek fejlesztési lehetőségeire, mert úgy vélik, hogy a digitális előrelépés az élet minden területén előnyöket hozhat. Emellett, az Országtuning jegyében a Telekom 30 napig ingyenesen elérhetővé tette az otthoni szolgáltatásait, így március 31-ig bárki kockázatmentesen kipróbálhatja azokat.