A Google teszteli az új találati oldalt
Az éles szeműek - főleg az angol nyelvű keresőben - már észre vehették, hogy a Google találati oldal eltér attól, amit megszoktunk, és szinte magától értetődőnek tartunk. Az oldalak mintha áttekinthetőbbek lennének, van rajtuk üres hely, s talán ebben szerepet játszik az is, hogy nincsenek felesleges (felületet foglaló) aláhúzások, és megjelent a jó hangulatot fokozó zöld szín.
Persze a megszokás nagy úr, a twitteren elég keményen fejezik ki ellenérzésüket a konzervatívok. "Mi a fene bajuk volt a régi design-nal" - fakad ki egy twitt. Mások az új design-t egyszerűen randának nevezik.
Ismerjük a régi igazságot az izlésekről és pofonokról, úgyhogy a szépséget vagy csúnyaságot nem értékelnénk, ha már találgatunk, akkor megkockáztatjuk, hogy az új designnal a Google-nek marketing-megfontolásai voltak: a szolid, egyszerűség, a tiszatáság óhatatlanul tartalmi asszociációkat is kelt, ugyanazokról a találatokról úgy gondoljuk, hogy pontosabbak, relevánsabbak.
Az sem kizárt, hogy a kísérletekkel a Google egyfajta hangsúlyosabb, erőteljesebb hirdetési politikát készít elő, és nagyobb kontasztot kíván teremteni az organikus keresési találatok és a reklámok között.
Hozzátartozik mindehhez, hogy tesztről van szó, a Google többféle designt is kipróbál, mielőtt valamelyiket véglegesíteni. A magyar találatoknál például zöld szín már van, de a címek aláhúzása is még megmaradt, és a felület sem annyira levegős.
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.