Telko: árakat összehasonlító portálból távközlési webáruház
A tavaly ősszel indított www.telko.hu távközlési árakat összehasonlító portál a hazai piacon újdonságnak számító, online távközlési áruházat hozott létre. A vezető távközlési szolgáltatók több mint 1500 szolgáltatásából álló kínálatának jelentős része ezentúl közvetlenül megrendelhető az oldalon.
A www.telko.hu weboldalon egyszerűen hozzáférhető a hazai távközlési szolgáltatók - többek között a Digi, az Invitel és a UPC - teljes kínálata: mobil- és vezetékes telefon, valamint internet, kábel- és műholdas televízió, illetve a kombinált (TV, internet, telefon) ajánlatok is. A szerkesztők által összeállított tematikus ajánlók mellett a szolgáltatásokat számos döntési szempont szerint lehet szűrni és összehasonlítani, többek között havi- és percdíjak, sávszélesség vagy akár TV csatornák szerint is.
A telko.hu összehasonlító funkciója és részletes adatbázisa segít a felhasználónak a számára megfelelő szolgáltatás kiválasztásában. Nem kell egyesével végigböngészni a szolgáltatók ajánlatait, a portálon a legnépszerűbb szolgáltatások egy helyen megtalálhatók, hasonlóan mint egy szupermarketben.
A telko.hu látogatói a szolgáltatás kiválasztását követően egy kattintással meg is vásárolhatják azt, a megrendelés ezzel egyidőben közvetlenül bekerül a távközlési szolgáltató rendszerébe is.
Kapcsolódó cikkek
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Egy e-bolt, amit azzal töltenek fel, ami nincs
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Webshopban is árul a Lindab
- Neten is lehet majd vásárolni a Maestro kártyákkal
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vicces vagy hasznos? Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat
Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak* kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online életét, digitalizált mindennapjaikat, akár közösségimédia-függőnek titulálják őket, azonban a kezdeményezés életre hívója, a Samsung átfogó kutatásából** is kiderült, hogy az általánosságban online függőkként aposztrofált fiatalok jelentős részének fontos, hogy edukatív közösségimédia-tartalmat fogyasszon. A tudásszerzés, a hasznos ismeretek elsajátítása iránti igény sok esetben a humorfogyasztást is képes beelőzni.
82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele
82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kell-e a digitalizáció és az MI a cégekben, vagy divatos pénzkidobás?
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy időt és kiadást spórolhat a digitalizáció és a mesterséges intelligencia használatával, de csak kevesen vannak, akik a megvalósítással valódi előnyhöz jutnak. Kurinyecz Gergely, digitalizációs szakértő a nagyvállalatok egyedi működésére szabott folyamatainak digitalizációjában szerzett tapasztalatai alapján segít felvázolni a szoftverek adta lehetőségeket, és mutat rá a gyakori buktatókra.