300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
Háromszázmillió dollárt fordít ebben az évben akvizíciókra a Xerox. A közelmúltban illesztette portfoliójába a vállalat a Benelux államok legnagyobb magántulajdonban levő ügyfélszolgálati cégét, a UNAMIC/HCN-t.
A Xerox 2011-ben 6-8 százalékos, 2012-ben pedig 4-6 százalékos növekedést vár, amelynek révén számításaik szerint idén 2,5 milliárd dollár, jövőre pedig 2,6-2,9 milliárd dollár nyereséget könyvelhet el a vállalat.
A Xerox jövedelmének fele a szolgáltatásokból származik. 2010-hez képest 29%-os növekedést könyvelhetett el ezen a területen a vállalat többek közt az egészségügyi és a szállodaipari partnerekkel kötött hosszú távú szerződéseinek köszönhetően. Az üzleti folyamatok és az IT outsourcing terén ugyanakkor további 500 milliárd dolláros piacot lát maga előtt a Xerox, ezért az innovációs tevékenységének fókuszába is ezeknek a területeknek a kiszolgálását emelte. Így többek közt a képfelismerésben és adatelemzésben szeretnének mihamarabb pontosabb, gyorsabb és hatékonyabb módszert kidolgozni, hogy kezelhetőbbé váljanak a töménytelen mennyiségben termelődő céges információk.
Emellett a megfizethető színes nyomtatás is a fejlesztések fontos részét képezi. A közelmúltban debütált a nagy sebességű ColorQube 9300, amelynek a megalkotása során a legfőbb vezérelv az volt, hogy radikálisan csökkenjen a nyomatköltség, és a berendezés olyan személyre szabott megoldásokkal rendelkezzen, amelyek teljes körűen képesek - kezdve a fotónyomtatástól egészen a direkt marketing anyagok elkészítéséig - a legváltozatosabb felhasználói igényeket is kielégíteni.
Kapcsolódó cikkek
- Synergon: növekvő árbevétel és veszteség az első negyedévben
- A Toshiba megvásárolja a svájci Landis+Gyr műszergyárat
- Szárnyalt az első negyedévben a Dell
- A Telefonica profitja csökkent az I. negyedévben
- Bővíti gyárát Tatabányán az osztrák BECOM GmhH
- Az OTE és a Deutsche Telekom ajánlatot tesz a Romtelecom részvényeinek megvásárlására
- E-mailezés okosabban
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 7 éves Bitget új vezetővel és globális ambíciókkal ünnepel
A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX) tovább erősíti globális márkastratégiáját és felhasználói fókuszát azzal, hogy Ignacio Aguirre Francót nevezte ki új marketingigazgatójának (CMO).
Az újgenerációs adatközpontok igényeire optimalizálva fejleszt a Schneider Electric
A Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve egy új, átfogó megoldást fejleszt a megawattos teljesítményű rackek kiszolgálására. Az eszköz támogatja a 800 V DC rendszerre való átállást, miközben áramátalakítást, megnövelt biztonságot és energiatárolási funkciót is kínál.
Megérkezett az SAP fejlesztői forradalma
Az SAP a TechEd 2025 konferencián mutatta be legújabb fejlesztői innovációit, amelyek a mesterséges intelligenciát mélyen integrálják a fejlesztési folyamatokba. Az SAP Build új, MI-alapú funkciói, a bővülő adatökoszisztéma és a fejlett Joule ügynökök révén a fejlesztők minden korábbinál gyorsabban és magabiztosabban alakíthatják át ötleteiket működő alkalmazásokká. A vállalat emellett vállalja, hogy 2030-ig világszerte 12 millió ember számára nyújt MI-képzést, segítve őket a technológiavezérelt munkaerőpiac elvárásainak teljesítésében.
A női vásárló ma a legerősebb piaci erő – mégis félreértik a márkák
A gazdasági válságok átrendezik a fogyasztói szokásokat, ezért ma különösen fontos látni, kik irányítják valójában a vásárlói döntéseket. A B2W – Business to Woman legfrissebb, 2025-ös reprezentatív kutatása azt mutatja, hogy a nők szerepe tovább erősödött: míg 2022-ben a vásárlások 85%-ában volt meghatározó a befolyásuk, 2025-re ez az arány 89%-ra nőtt. A kutatás eredményeit a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának rendezvényén mutatták be.
Új korszak a vállalati működésben: szövetségre lépett a Konecta és a CrewAI
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és digitális szolgáltatások egyik vezető globális szereplője stratégiai partnerségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia megoldások úttörőjével. A két cég közösen alakítja át az ember és az AI együttműködésének módját: a humán szakértelem, a kiemelkedő ügyfélélmény és az AI képességeinek kombinációja révén mérhető üzleti értéket teremtenek minden ügyfélkapcsolati ponton.

