Színes paletta a Laureltől
A Laurel "hagyományosabbnak" tekinthető üzleti tevékenysége az SAP-forgalmazás. Az általuk kínált Kulcsrakész SAP egy előre konfigurált rendszer, azaz az SAP R/3 lehetőségei közül kiemelték azokat a modulokat és opciókat, amelyekkel a kis és közepes vállalkozások folyamatait ki lehet szolgálni. Tartalmazza a főkönyvi, számviteli, kontrolling-, eszközkönyvelési, értékesítési, beszerzési, készletvezetési és szervizmenedzsment-funkciókat. Az előre konfigurálással csökkennek a bevezetés költségei, ezáltal az SAP elérhetővé válik a korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalkozások számára is. A felhasználó lehetőségei azonban nincsenek korlátozva, módja van az SAP R/3 teljes körű használatára. Ezen túlmenően a Kulcsrakész SAP lehetőséget biztosít az interneten keresztül termékkatalógus megjelenítésére és rendelés feladására is.
Igazi vásári újdonság lesz az Electronic Shelf Labeling (ESL) rendszer, amely világpremierjével egy időben a Laurel-standon már megtekinthető. Az ESL rendszer a XXI. század kereskedelmi technológiája, amely rádiófrekvenciás jelek segítségével az eddig megszokott idő töredéke alatt realizálja az árváltozásokkal kapcsolatos vezetői döntéseket, valamint követi és rögzíti a bevásárlókocsik útját. Az így nyert információk analízise forradalmasítja az árucikk-elhelyezéssel kapcsolatos stratégiák tervezését.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján
Kevesebb képernyő, több jelenlét – A digitális detox ideje
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és az önvizsgálat időszaka. Az étkezési korlátozások mellett egyre többen érzik úgy, hogy a mentális tisztulásra is szükségük van – például digitális értelemben is.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.