Editions – új iPad magazin
Sol Lipman, az AOL Mobile First kaliforniai igazgatója elmondta, az Editions különbözik hasonló elven alapuló versenytársaitól, a Filpboard és a Zite kiadványoktól, melyek mindegyike a weben található hírekből állítják össze az olvasó érdeklődési körének megfelelő magazint, egy olvasóbarát felületen, rövidített tartalmakkal. De amíg a Flipboard és a Zite folyamatosan frissíthető, az Editions naponta egyszer jelenik meg, ebben hasonlít a hagyományos újságokra, illetve a Rupert Murdoch által alapított The Daily magazinra. (http://hirek.prim.hu/cikk/80691/ ) „Azt akartuk, hogy az emberekben a teljesség, befejezettség érzése legyen – mondta Lipman – Az emberek megkapják a tartalmat, és útban a munkába vagy reggeli közben elolvashatják azt.”
Az olvasó kiválaszthatja az őt érdeklő témaköröket, hírforrásokat, a cikkek típusát. Az alkalmazás jelenleg reklámmentes, de dolgoznak egy hirdetés alapú változaton a tartalomszolgáltatókkal. Az irányítószám megadásával helyi híreket is olvashatunk az Editions magazinban. Elképzelhető, hogy ha van rá igény, később akár napi többszöri megjelenést is vállalnak: a reggeli és az esti Kiadást.
Kapcsolódó cikkek
- Mintegy ezerhétszáz internetes sajtótermék nyilvántartásba vételét kérték
- Koltay András: a kommentekre nem vonatkozik a médiatörvény
- NMHH: csütörtökig kell regisztráltatni az internetes sajtótermékeket
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- Táblagépekkel szerelik fel a szingapúri katonákat
- Sikeres az interneten fizetőssé tett szlovák média
- Átokfölde az iPad alkalmazások között
- Kétszáz új funkció az iPhone, iPad operációs rendszerében
- 130 millió könyv az Apple iBookStore-ból
- Újra átadják a VOLTfolió Kulturális Médiadíjat
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyetemistáknak szóló innovációs verseny indul Magyarországon
A Magyar Innovációs Szövetség, a Nemzeti Innovációs Ügynökség, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság és az Országos Tudományos Diákköri Tanács megállapodást kötöttek egy új, az innovációt középpontba helyező verseny, az InnOtdk megrendezéséről. A kétévente megrendezésre kerülő verseny célja, hogy az OTDK-hoz hasonló formában egyetemisták bemutathassák innovációra épülő projektjeiket.
Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren
Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.
Kezdődik a Neumann-verseny döntője
Valamikor Kovács Győző kedvenc diák-programozói versenye volt a szekszárdi, amely egykori gimnáziumában, a Garay-ban indult, és mindig az ő mentorságával rendeztek meg, akkor is, amikor a "Garay"-t már kinőtte, nemzetközivé vált, és - épp Kovács Győző javaslatára - felvette Neumann János nevét. Győző már nincs jelen az élők csapatában, mégis az ő szellemében kezdődik holnap, március 20-án, a "21.Neumann János Kárpát-medencei Informatikai Programtermék Verseny" döntője, amelynek az elnevezéséhez is hozzábiggyesztették, hogy "Kovács Győző szellemében".
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.