Óriás fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél a Xeroxhoz tartozó ACS
Több millió dolláros együttműködési szerződést kötött a világ vezető ipari és egészségügyi célokra szánt gázokat előállító vállalata, az Air Liquide USA és a Xeroxhoz tartozó ACS.
A megállapodás értelmében az ACS öt plusz két éven keresztül jelentős mértékű IT technológiai fejlesztéseket hajt végre az Air Liquide-nél. Ennek részeként elsősorban privát felhő szolgáltatásokkal bővítik a vállalat IT megoldásait. Továbbá az Air Liquide üzleti céljait a jelenleginél jobban támogató az informatikai infrastruktúrát alakítanak ki. Egyúttal az ACS szakemberei egyéb, a termelékenységet fokozó fejlesztésekkel erősítik meg a dolgozókat kiszolgáló informatikai platformokat. A megállapodás legfőbb célja, hogy az IT kiadások csökkentése mellett javuljon az Air Liquide jövedelemtermelő képessége.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: kisebb eredmény és bevétel a második negyedévben
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- A Nordtelekom tulajdonosai támogatják a Beltáv ügyfeleinek és hálózatának megvásárlását
- Apple étvágy: e-könyv áruház a következő falat?
- Felsőoktatásban erősít a Xerox
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.