700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
A iENA Nürnberg - ,,Ötletek-találmányok-újdonságok" címmel - 2011. október 27. - 30. között 63. alkalommal nyújt lehetőséget arra, hogy a túlnyomóan független feltalálok ezen a sokak által figyelembe vett nemzetközi porondon kapcsolatokra, befektetőkre, licenszvevőkre és piaci értékesítőkre leljenek.
A rendező AFAG Messen und Ausstellungen GmbH ebben az évben több mint 700 egyéni találmányra számít, sok más ország mellett Kínából, Iránból, Oroszországból, Tajvanról, Romániából, Egyiptomból, Malajziából, Nagy-Britanniából, Macedóniából, Szaúd-Arábiából, Szudánból, Szíriából, Törökországból és Jemenből.
Számos - találmányokkal foglalkozó - szövetség és szervezet ajánlja fel segítségét és tanácsát a vásáron. A világszerte tevékenykedő feltalálók szövetségének a csúcsszervezete, az IFIA (International Federation of Inventors Associations), szintén nyújt információkat az iENA-n. ,,Green Inventions" mottóval a szervezet globális környezetvédelmi pályázatot írt ki, amelynek a díjazására október 30-án, vasárnap, 10.00 órakor kerül sor az iENA színpadán a 12. csarnokban. Az iENA-n a benyújtott pályázati találmányokat zöld ponttal fogják megjelölni.
Immár 11. alkalommal vesznek részt a SIGNO feltaláló klubok közös standdal a vásáron. A Szövetségi Gazdasági és Technológiai Minisztérium SIGNO (ötletek védelme ipari felhasználásra) támogató programja fiatalokat és felnőtteket egyaránt támogat abban, hogy ötleteiket realizálni tudják, és piacra vihessék. Bemutatásra kerül 70 újdonság, miközben a fiatalok klubjai saját ,,porondon" dokumentálhatják kreativitásukat és ötletességüket.
Az iENA szerves része az iENA-szimpózium, amely az elmúlt években mindig nagy érdeklődést váltott ki. Elismert előadók szolgálnak gyakorlati ösztönzésekkel és értékes információkkal a feltalálók tevékenységét illetően. Az ez évi mottó címe: ,,A kreativitástól/találmánytól a piacig".
További információk: www.iena.de
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
- Az LG Optimus 3D a leginnovatívabb mobilkészülék 2011-ben
- Szenzorok a testen – lezárult a 2009-ben indított All-Fitt projekt
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- Újabb elismerés a CocoDice dobókockának, amelyben a lapok helyett az éleké a főszerep
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.