Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása

forrás Prim Online, 2011. október 18. 14:10

Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba. 

Megnyílt a második Budapest CallingA Budapest Calling a régió legnagyobb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról. Az érdeklődők több mint harminc standon tekinthetik meg a mai call centerek hatékony működését elősegítő tudást. A látogatók többet megtudhatnak a több kommunikációs csatornát kezelő megoldásokról, a cloud computing technológia ügyfélszolgálati felhasználhatóságáról, vagy arról, hogyan integrálhatóak a közösségi hálózatok az ügyfélszolgálati munkába.

 

A kiállítást Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitotta meg: „A Deutsche Telekom örömmel támogatja a Budapest Callingot – a régióban Magyarország egyfajta modellként szolgál az ügyfélszolgálati szektorban, hiszen a szolgáltatás minősége híresen magas színvonalú.” Uwe Schulz szerint a telekommunikáció és ügyfélszolgáltatás hihetetlen fejlődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben: „A fejlesztéseknek lépést kell tartania a fokozódó ügyfélelvárásokkal. Ez megmutatkozik a technológiai újításokban és az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatos megújulásában is. A Telekom számára az emberi tényező mindig elsődleges fontosságú volt, ebben pedig központi szerepet játszanak a call centeres munkatársak, akik nem csupán hívásokat fogadnak, hanem témájuk szakértőjeként folyamatosan problémákat oldanak meg. Ez a kiállítás remek fórum arra, hogy a résztvevők megismerjék a legérdekesebb ügyfélszolgálati megoldásokat.”

 

A főváros részéről dr. Bán Tamás, a Budapesti Városüzemeltetési Központ vezérigazgatója mondott megnyitó beszédet: „Budapest büszke rá, hogy egy ilyen jelentőségű rendezvényt láthat vendégül. A főváros tulajdonosként és közszolgáltatóként szintén állandó kapcsolatban van az ügyfelekkel, akik a más területeken megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálást várják a fővárosi szolgáltatóktól is. Hosszabb távú célunk az, hogy közműcégeink közös ügyfélszolgálati rendszerben legyenek elérhetők, amelynek első lépése egy közös ügyfélszolgálati iroda létrehozása lesz a közeljövőben. A magas színvonal biztosítása tehát prioritás számunkra is, ez a szakkiállítás pedig remek alkalmat kínál a legjobb gyakorlatok megismerésére.”

 

A rendezvény szervezője, a Humán Erőforrás Alapítvány nevében Tóth Éva Mária, a HEA kuratóriumának elnöke és dr. Tóth Zsolt, a HEA kuratóriumának tagja köszöntötte a résztvevőket. Beszédében dr. Tóth Zsolt méltatta a második kiállítás létrejöttéhez szükséges szakmai együttműködést. „A call center szakma rendkívül nagy potenciállal rendelkezik Magyarországon, az iparág még a válságban is képes volt növekedést produkálni. Örömmel tölt el, hogy a szakmában tevékenykedő valamennyi jelentős szereplő fontosnak érzi ezt a kezdeményezést, és képviselteti magát a rendezvényen.”

 

A kiállításon bemutatkoznak a legújabb trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok. Az ehhez kapcsolódó előadásokon Uwe Schulz az ügyfélkapcsolatok folyamatos fejlődéséről, Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting Senior Managere pedig a modern ügyfélkapcsolati menedzsment új kihívásairól és megoldásairól beszélt.

 

Az idei kiállítás kiemelt figyelmet szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, a magyar vállalkozások külföldi piacokon is versenyképes újításainak. Bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

 

A Budapest Calling kiállítóinak tevékenységével, fejlesztéseivel többféleképpen is megismerkedhetnek az érdeklődők. A kiállítók 45 perces előadások keretében beszélnek munkájukról a kiállítás két napja folyamán. Óránként magyar és angol nyelvű study tourok indulnak, amelyek során egy-egy vállalatvezető, szakember szubjektív tematikus ismertetőt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Schneider Electric: Az ipari automatizálás új szintje Magyarországon

Magyarországon is elérhető a Schneider Electric teljes ipari automatizálási szoftverportfóliója, és most már egy kifejezetten erre a területre szakosodott csapat segíti a hazai ügyfeleket abban, hogy maximálisan kihasználják a megoldások kínálta lehetőségeket. Az AVEVA alkalmazások segítségével például akár 20%-kal is csökkenthetők a beruházási költségek, míg az EcoStruxure Foxboro DCS használatával akár 40%-kal is rövidíthető a meghibásodások javítási ideje. A Schneider Electric CONNECT platformja és a Flex előfizetési modellek egyszerű, gyors és rugalmas hozzáférést biztosítanak a felhasználók számára a cég szoftvereihez.

2025. március 18. 17:41

Digitális forradalom az akciós újságok piacán

A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag digitálisan olvassa az akciós kiadványokat, míg 43 százalékuk vegyesen, mind online, mind offline formában lapozgatja őket. Csak a lakosság ötöde ragaszkodik kizárólag a papíralapú akciós újságokhoz – derült ki a Shopfully kutatásából. A digitalizáció ellenére az akciós újságok népszerűsége nem csökkent: a felnőttek 85 százaléka legalább havonta egyszer megtekinti őket, és szinte ugyanez a hányad elismeri, hogy ezek a kiadványok jelentős hatással vannak vásárlási döntéseikre.

2025. március 18. 16:00

Új érintés nélküli fizetési megoldás magyar kereskedőknek

A Global Payments bevezette a Tap to Pay funkciót Magyarországon, amely lehetővé teszi a helyi kereskedők számára, hogy iPhone készüléken keresztül, a GP tom alkalmazás segítségével egyszerűen és biztonságosan fogadjanak el érintés nélküli fizetéseket.

2025. március 18. 12:56

A Real Madrid az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós bevételt

A Deloitte Football Money League 2025-ös jelentése rávilágít arra, hogy a legnagyobb futballklubok a 2023/24-es szezonban jelentős bevételnövekedést értek el, és a Real Madrid lett az első klub, amely átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A csapatok pénzügyi sikerét a pályán elért eredményeik, stadionfejlesztések és a jól megtervezett kereskedelmi stratégiák tették lehetővé. A Premier League csapatai továbbra is az élvonalban szerepelnek a bevételi rangsorban, míg a női futball is kiemelkedő növekedést mutat, jelezve a sportág egyre nagyobb népszerűségét és piaci értékét.

2025. március 17. 20:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06