Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon

forrás Prim Online, 2011. december 6. 12:53

A magyarországi hirdetőknek egy apróság biztosan hiányzott a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Mégpedig az, hogy hirdetetéseiket eddig nem lehetett célozni a felhasználók tartózkodási helyére. Ez a szolgáltatás Európa több országában már korábban is elérhető volt, a magyarországi bevezetése most történt meg.

A Thinkdigital, mint a Facebook hivatalos hirdetésértékesítő partnere tegnap megjelenítette a hirdetési felületeken a tartózkodási helyre irányuló célzás beállítását lehetővé tevő ablakokat. A célzással ezek után még kisebb meddőszórással taláhatják meg a hirdetők célközönségüket a 3.620.000 magyar regisztrált Facebook felhasználó között.
 

Kulcsszavak: marketing Facebook

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27