Minden korábbinál nagyobb negyedéves bevétel és nyereség az Apple-nél
Ez meghaladja az előző év azonos időszakának eredményeit, amikor a vállalat 26,74 milliárd dolláros bevételt, 6 milliárd dollár nettó negyedéves nyereséget és 6,43 dolláros részvényenkénti hígított nyereséget könyvelt el. A bruttó nyereség 38,5%-ról 44,7%-ra változott az előző év azonos negyedévéhez képest. A negyedéves bevétel 58%-a származott nemzetközi értékesítésből.
A vállalat 37,04 millió iPhone készüléket értékesített az elmúlt negyedévben; ez az eladások számát tekintve 128%-os növekedésnek felel meg a tavalyi év azonos negyedévéhez képest. Az Apple a negyedévben tavalyhoz képest 111%-kal több, összesen 15,43 millió iPad készüléket értékesített. Az első negyedévben értékesített Mac számítógépek száma 5,2 millió, ami 26%-os növekedést jelent a tavalyi év első negyedévéhez képest. Az Apple által értékesített 15,4 millió iPod 21%-kal kevesebb a tavalyi év azonos negyedévének eredményeinél.
Kapcsolódó cikkek
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Elhunyt Steve Jobs, az Apple atyja
- Az Apple Amerika legértékesebb vállalata
- Apple étvágy: e-könyv áruház a következő falat?
- Az Apple vált a világ legértékesebb márkájává
- A Microsoft kisebb profitot termelt, mint az Apple
- Kitűnő gyorsjelentést közölt az Apple
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Az Apple a világ harmadik legértékesebb vállalata
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.