Az IBM bemutatta az egészségügyet támogató informatikai megoldásait
A kartotékkorszak vége

Egyre több iparág számára jelent problémát a mindennapi üzletmenet során keletkező határtalan információmennyiség kezelése. Ennek túlnyomó része ráadásul nyers, strukturálatlan adat formájában jelentkezik, amely feldolgozásra és tárolásra vár, lehetőleg egyszerűen kezelhető és gyorsan mozgósítható állományok formájában. Az olyan kiterjedt rendszerekben, mint az egészségügy, a megfelelő információ gyors elérése nemcsak a betegellátást teheti gördülékenyebbé, de életeket is menthet. Az IBM tavaly bemutatott szuperszámítógépének fejlesztői az elmúlt egy évben éppen arra keresték a választ, hogyan lendítheti előre az orvosi diagnosztikát a rendkívül összetett információkat is bravúrosan kezelő Watson szoftvere.
Mentés másként
Kapcsolódó cikkek
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- IBM szoftvereken tanulhatnak a jövő gazdaságinformatikusai
- Új munkahelyekkel bővült az IBM székesfehérvári szolgáltató központja
- Star Trek-féle betegségfelismerő kifejlesztését jutalmazzák X-díjjal
- Karácsony: internet sport helyett
- Az „online orvost” is gyakrabban látogatják a nők
- Félmilliárdos kutatás után a weben követhető a felügyelt személy állapota
- Infotér konferencia - Szócska Miklós: közhiteles és értékelt törzsadatok szükségesek
- Hiscom - Lezárult az intézményközi adatkommunikációs program fejlesztése
- IBM 1,6 PFLOPS teljesítményű szuperszámítógép Xeon lapkákkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.
Győrben találkozott a tudomány és az üzleti világ
Ötödik alkalommal rendezték meg a Hungarian Summitot, a magyar–amerikai felsőoktatási és üzleti kapcsolatok építését célzó rangos eseményt. Az idei fórumnak a Széchenyi István Egyetem adott otthont, amely már a kezdetektől aktív résztvevője és támogatója a kezdeményezésnek.