Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
Az Evolution konferencia, amely kedden (február 28-án) az óbudai Ramada Plazaban tekinti át az online marketing hatékonysági kérdéseit, mobil programfüzettel is kedveskedik több, mint 300 regisztrált résztvevőjének: az iPhone és az Andoid telefonokra letölthető a részletes programot tartalmazó Evolution 2012 alkalmazás.
Az alkalmazásban kijelölhetők a kedvenc előadások, rákereshetünk a konferencia helyszínének térképére, megismerhetjük az előadókat és az előadásaik vázlatát.
Az Evolution konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?
Kapcsolódó cikkek
- HWSW-konferencia annak, aki nemcsak nézi, hanem csinálja is a tévét
- Smartmobil '12 - A mobil az első!
- Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális munkatársak a fenntarthatóság szolgálatában
A Schneider Electric új, többéves programot indított, amely alapjaiban változtathatja meg az energiamenedzsment és a fenntarthatóság területét. A kezdeményezés középpontjában az ügynöki mesterséges intelligencia (Agentic AI) áll, amely lehetővé teszi digitális munkatársak létrehozását. Ezek a rendszerek automatizálnak számos időigényes feladatot, így az ügyfelek a stratégiai döntésekre és az innovációra összpontosíthatnak.
Újra egy magyar a világűr "kapujában"
Holnap - június 10-én - startol a SpaceX Crew Dragon űrhajója, a négyes számú ülésben Kapu Tiborral, aki Magyarország második, (ha az Amerikában élő Charles Simoonyit is ide számoljuk, akkor a magyarságnak harmadik) űrutazója lesz. A HUNOR (Hungarian to Orbit) program keretében megvalósuló űrmisszió több szempontból is mérföldkövet jelent: négy és fél évtized után újra magyar űrhajós repül, a misszió során pedig jelentős hazai érdekeltségű kísérleteket hajtanak végre az űrállomáson.
Két magyar csapat is dobogóra állt az IIOT 2025-ön
2025-ben Magyarország rendezte meg a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiát (International Informatics Olympiad in Teams – IIOT), ahol négyfős középiskolás csapatok mérhették össze tudásukat olyan összetett programozási feladatokban, amelyek komoly algoritmikus gondolkodást és hatékony együttműködést igényeltek. A verseny célja nem csupán az egyéni teljesítmény, hanem a közös problémamegoldás képességének fejlesztése is, hiszen ez a munka világában is kiemelten fontos.
Vissza az internet hőskorába: az Internet Kalauz és a Business Online már elérhető az Arcanum adatbázisában
Az Arcanum Digitális Tudománytár újabb két ikonikus magyar internetes folyóirattal bővült: az 1996 tavaszán indult Internet Kalauz és az 1996 őszén startolt Business Online mostantól teljes terjedelmükben kereshetőek és letölthetőek az előfizetők számára. A digitális archívum lehetőséget kínál arra, hogy visszatekintsünk azokra az időkre, amikor az online jelenlét még korlátozott volt, és a papíralapú útmutatók elengedhetetlenek voltak az internet világában való eligazodáshoz.
A vonalkód nyugdíjba vonul – jönnek a QR-kódok!
A hagyományos vonalkódokat hamarosan világszerte leváltják a GS1 szabvány szerinti QR-kódok, amelyek a modern digitális igényekhez igazodva jóval több adatot képesek tárolni, ráadásul kisebb helyet foglalnak, és közvetlenül kapcsolódnak online adatbázisokhoz. A cél az, hogy 2027 végére minden pénztárgép képes legyen ezeket az új típusú kódokat beolvasni.