Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere

Magyarországon debütál az elsők között az SAP Business One OnDemand

forrás Prim Online, 2012. március 8. 11:10

Bejelentette új megoldását, a kisméretű cégeknek kínált vállalatirányítási rendszerének felhő verzióját az SAP. Az SAP Business One OnDemand Magyarországon az első kibocsátási hullámban, 2012 második negyedévében jelenik meg.

A rendszer 100 euró/hó/fő árazástól indul, de ez országonként, és partneri ajánlatonként változhat. A szoftvervállalat széles kört céloz e megoldással a minősített partnereken keresztül: olyan cégeknek is ajánlja, melyek az első teljes körű vállalatirányítási rendszerüket keresik, de az olyan leányvállalatoknak is, melyeknek széles iparági funkcionalitásokra van szükségük. Az interneten keresztül, egy böngésző segítségével elérhető vállalatirányítási rendszer ugyanazokat az üzleti előnyöket biztosítja, mint a hagyományos SAP Business One.

A felhő alapú megoldások egyre fontosabbak az SAP számára: a tavalyi év végét egy 15 millió felhasználóval bíró cloud szolgáltató felvásárlásával zárta, egyben a szoftvervállalat jelezte, hogy 2015-re kétmilliárd euró nagyságú felhő piacot is kiépít.

A CeBit rendezvényen az SAP e termék mellett több más cloud-eszközt, frissítést is bejelentett, mint például a beszerzést, és az értékesítést segítő on-demand megoldások következő verzióit, vagy a szintén most debütáló utazási költségmenedzsment applikációt.

SAP Business One
Az SAP hagyományos kisvállalati megoldását 34 000 ügyfélnél telepítették világszerte. A rendszer iPhone-ról, Ipad-ről is elérhető, az applikációt eddig több mint 27 000 -szer töltötték le.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37